How To Relieve A 3 Week Old Baby From Constipation Herbal Medicine Chest in Your Backyard

You are searching about How To Relieve A 3 Week Old Baby From Constipation, today we will share with you article about How To Relieve A 3 Week Old Baby From Constipation was compiled and edited by our team from many sources on the internet. Hope this article on the topic How To Relieve A 3 Week Old Baby From Constipation is useful to you.

Herbal Medicine Chest in Your Backyard

Chì puderia esse più faciule ch’è cultivà un giardinu d’erba senza sforzu? Di sicuru, vi tuccherà à cugliera a vostra erbaccia, ma tu avissi a fari comu comu: si chjama erbaccia.

A primavera hè un tempu particularmente fertili per a cugliera di e vostre erbaccia – e radiche è tuttu – è trasfurmà in medicine. Eccu allora alcuni cunsiglii per truvà, cugliera, preparalli è aduprà una decina di panificatori (13) di erbaccia cumuni chì prubabilmente cresce digià intornu à voi.

Per fà i vostri medicini, avete bisognu di vasetti di vetru di diverse dimensioni cù tappi stretti. È almenu una pinta à ognunu di l’acitu di sidru di mela (pasteurizatu), vodka (100 prova hè megliu, ma 80 prova farà), è oliu d’aliva puro (micca extra vergine) o grassu d’animali di bona qualità cum’è lanolina, lardo o ventre. grassu da un agnellu o caprettu. Vulete ancu un cultellu, una tagliera è alcuni stracci per asciugà i versamenti.

In generale, riempirete un vasu (di ogni dimensione) cù materiale vegetale frescu, ma seccu, tagliatu grossu. (Ùn lavate micca una parte di a pianta, salvu e radiche, se l’utilizanu, è assicuratevi di asciugà quelli bè cù una spugna prima di mette in u vostru vasu.) Allora vi riempie u vasu cù u vostru menstru, chì hè l’acitu, l’oliu, o l’alcool. Etichettate bè è lasciate stà à a temperatura di l’ambienti, fora di a luce di u sole per almenu sei settimane prima di decanting è aduprà. (Vede u mo libru Healing Wise per infurmazioni più specifiche nantu à fà preparazioni.)

Una guida di campu hè utile per identificà positivamente e vostre erbaccia. Quellu chì mi piace di più hè: Una guida per l’identificazione di l’erba comune di New Zealand in u culore, rispettatu da EA Upritchard. (Disponibile da a Società New Zealand Weed And Pest Control, PO Box 1654, Palmerston North) Stu libru vi mostra ancu cumu si vede l’erbaccia quandu emerge.

Pronti ? OK! Andemu fora cù una guida d’identificazione di a pianta o un erborista espertu è vede ciò chì pudemu truvà.

borsa di pastore (Capsella bursa pastoris) hè un annu in a famiglia di mustarda. Cut the top half of the plant when it has formed its little heart-shaped “purses” (purses) (baccelli di sementi) è fate una tintura (cù alcolu), chì pudete aduprà per piantà u sanguinamentu. E levatrici è e donne chì sagnanu assai durante u so periodu elogianu a so pronta efficacità. I zingari dicenu chì travaglia ancu nantu à u stomacu è i pulmoni. A dosa hè 1 goccia (1 ml); chì pò esse ripetutu finu à quattru volte à ghjornu.

mannaie (Gallium aparine) hè una pianta persistente è appiccicosa chì cresce profusamente in lotti abbandunati è à i bordi di terreni cultivati. A pianta sana hè aduprata per rinfurzà l’attività linfatica. Aghju tagliatu i primi dui terzi di ogni pianta mentre hè in fiore (o pusendu sementi) è aduprate l’alcohol per fà una tintura chì allevia i petti teneri, gonfi, sintomi PMS è reazzioni allergii. A dosa hè 15-25 gocce (.5 – 1 ml); ripetutu quantu necessariu.

ceci (Stellaria media) hà assai usi, cumpresi i diliziosi insalati verdi. Aghju tagliatu tutta a cima di a pianta è manghja o aduprate l’alcohol per fà una tintura, chì dissolve i cisti, tonifica a tiroïde è aiuta à a perdita di pisu. A dosa hè una goccia (1 ml), finu à trè volte à ghjornu.

margherita (Bellis perennis) hè una erbaccia perenne cumuna di prato è spazi aperti. Moltu sfarente da a margherita nativa (Lagenifera petiolata), a piccula margherita inglese hè in relazione cù feverfew è hà capacità simili. Aduprate e foglie è i fiori per fà una tintura (cù l’alcohol) o un acitu medicinali chì allevia i dolori di testa, i dolori musculari è i sintomi d’allergii. A dosa hè una goccia di tintura (1 ml), finu à duie volte à ghjornu; o una cucchiara di l’acitu in a matina.

dente di leone (Taraxacum officinalis) hè una perenne persistente di prati è giardini è una di l’arbe medicinali più cunnisciute in u mondu. (U dente di leone nativu di Nova Zelanda – Taraxacum magellanicum – hè ancu medicinali.) Quelli chì amanu un prato verde puro maledicà i fiori gialli di sole di dente di leone cumuni. Ma quelli chì sò disposti à vede a bellezza in ogni locu (cum’è i zitelli è l’erboristi) tesoru sta erbaccia. Pudete utilizà ogni parte di u dente di leone – a radica, e foglie, i fiori, ancu u fiore di u fiore – per fà una tintura o l’acitu medicinali chì rinforza u fegatu. A dosa di 10-20 gocce di tintura (0,5-1 ml) allevia u gasu, l’ardori è l’indigestioni, è ancu di prumove i movimenti intestinali sani. Una cucchiara di l’acitu hè ancu bè. A più impurtante, pigliata prima di pranzi, u dente di leone aumenta a produzzione di l’acidu cloridicu in u stomacu, aumentandu cusì a biodisponibilità di parechji nutrienti, in particulare u calciu. I foglie verdi freschi o cotti sò carchi di carotene, quelli anti-cancer, anti-malati di u core. È l’oliu di i fiori hè un balsamo di massaggio impurtante per mantene i petti sani. (Ci hè assai più infurmazione nantu à i dandelions in Guarigione Wise.)

Dock, chjamatu ancu dock giallu, curly dock, and large dock hè una pianta perenne, chì i mo nanni nativi americani usanu per “tutti i prublemi di e donne”. I Maori u chjamanu paehenua o runa. Hè una altra pianta chì ùn hè micca d’accordu cù e pecuri, soprattuttu quandu a terra hè overgrazed. Scavu e radiche gialli di Rumex crispus o R. obtusifolius è tintura in alcolu per aduprà cum’è un alliatu quandu u sistema immune o u fegatu hà bisognu d’aiutu. A dosa hè 15-25 gocce (.5-1 ml). Aghju coltu ancu e foglie è / o sementi in tuttu u tempu di crescita è fà un acitu medicinali, pigliata una cucchiara à u tempu, chì hè utilizatu per aumentà i livelli di ferru di sangue, riduce l’inundazioni menstruali è cramping, è equilibrà i livelli di l’hormone. Se i radichi piccati sò imbulighjati in l’oliu per sei simani, l’unguentu resultanti hè benefica per mantene i petti sani.

Groundsel (Senecio vulgaris) è l’erba tosa (Senecio jacobea) sò perenni resistenti chì anu una reputazione per l’avvelenamentu di l’animali, cum’è u so cuginu tansy. Ancu s’ellu ùn hè micca bonu per i pecuri, sti dui Senecios sò alcune di e piante curative più antiche di u mondu, essendu trovu in una tomba di 60 000 anni. Pudete aduprà e cime fiorite è foglie cù u vostru alcolu per fà una tintura chì agisce lentamente per tonificà l’organi riproduttivi, facilità a PMS, è impedisce u dolore menstruali severu. A dosa hè 5-10 gocce (.2-.5 ml) per ghjornu, utilizatu solu una volta à ghjornu, ma per almenu 3 mesi. (Una dosa più grande hè aduprata per accelerà u travagliu).

malve (Malva neglecta, M. parviflora, M. sylvestres) cresce bè in i giardini trascurati è sò sorprendentemente arradicati. I fiori, foglie, steli, graneddi è radichi sò ricchi di mucilagine appiccicosa chì hè megliu estratta da immergendu a pianta fresca in acqua fridda per a notte o più longu o per fà un acitu medicinali. L’amidu hè straordinariamente calmante in l’internu (allevà i mal di gola, i malati di pancia, l’arbureti di u cori, l’intestione irritabile, u colicu, a stitichezza è l’avvelenamentu alimentariu) è l’esternu (alleviate i piccati di bug, brusture, sprains, è l’ochji malati). E foglie, fiori è scorcia (in particulare) di u Hohere nativu (Hoheria populnea) sò usati esattamente in u listessu modu da i erboristi Maori.

U piantaggiu, ancu chjamatu ribwort, l’arechja di porcu, è a pianta di bandaid hè una erbaccia cumuna di i prati, strade, parchi è parchi. Identificà da e cinque vene parallele chì currenu a lunghezza di ogni foglia. Puderete truvà piantaggini à foglia larga (Plantago major) cù foglie larghe, o pianura di foglia stretta (Plantago lanceolata) cù foglie lance-thin. Sia pò esse usatu per fà una cataplasma curativa o un oliu calmante largamente cunsideratu cum’è unu di i migliori curatori di ferite intornu. U piantaggiu ùn solu aumenta a rapidità di guariscenza, ma ancu allevia u dulore, ferma l’emorragia, tira fora di materia straniera, ferma u pruritu, impedisce è ferma e reazzioni allergii da puntura d’api, uccide i batteri è riduce l’inflamazione.

Pruvate una cataplasma o una generosa applicazione di oliu di piantaggine o unguentu (fatta ingrossendu l’oliu cù cera d’api) nantu à distorsioni, tagli, punture d’insetti, eruzioni cutanee, pelle irritata, furuncoli, contusioni, labbra screpolate è screpolate, mani ruvide o dolenti, diaper di u zitellu. zona, è brusgiate.

Per fà una cataplasma di piantaggina fresca: sceglite una foglia, masticate bè è mette nantu à u boo-boo. “Cum’è a magia” u dulore, u pruritu, è a gonfiore sparisce, prestu! (Iè, pudete asciucà e foglie di piantaggine è purtalli in u vostru kit di primi aiuti. Masticate cum’è i foglie fresche.)

Per fà un unguentu di piantaggini: sceglite grandi foglie di piantaggini freschi. Tagliate grossolanamente. Riempite un vasu di vetru limpiu, seccu cù e foglie tagliate. Pour l’oliu d’aliva puri in e foglie, chjappà cù un chopstick finu à chì u vasu hè cumpletamente pienu d’oliu è tutte e bolle d’aria sò liberate. Capu bè. Pone u vasu in una piccula ciotola per cullà ogni overflow. Aspetta sei settimane. Allora strain oil out of the plant material, squeezing well. Misura l’oliu. Scaldate delicatamente, aghjunghjendu una cucchiara di cera d’api grattugiata per ogni onza liquida d’oliu. Pour in vasi è lasciate friddà.

l’erba di San Ghjuvanni (Hypericum perforatum) Questa bella fioritura perenne pò esse odiata da l’agricultori di pecuri, ma i erboristi l’adoranu. I cimi di fioritura sò colti dopu avè cuminciatu à fioru (tradiziunale in u Solstiziu, u 21 di ghjugnu) è preparatu cù l’alcohol, è cù l’oliu, per fà dui di i rimedii più utili in u mo primu aiutu. Tintura di l’erba di San Ghjuvanni ùn solu ùn dà una dispusizione assolatu, affidabile allevia i dolori muscolari, hè un putente anti-virale, è hè u mo trattamentu di prima scelta per quelli cù shingles, sciatica, backpain, nevralgia, e mal di testa cumpresi migraine. A dosa abituale hè di 1 goccia (1 ml) quant’è spessu necessariu. In u dulore estremu da un spasm musculu in a mo coscia, aghju utilizatu una goccia ogni vinti minuti per duie ore, o finu à chì u dulore s’hè calatu completamente. Erba di San Ghjuvanni oliu ferma l’herpes labiali in i so tracce è ponu ancu allevà i sintomi di l’herpes genitale. L’aghju utilizatu cum’è un sunscreen. A cuntrariu di a credenza populari, l’erba di San Ghjuvanni ùn pruvucarà micca sensibilità à u sole; ne impedisce. Impedisce ancu i brusgii da a radioterapia. Facilita ancu i musculi dolenti.

guarisce da sè (Prunella vulgaris) Questa menta perenne senza profumu hè unu di i grandi guaritori unsung di u mondu. E foglie è i fiori cuntenenu più antioxidanti – chì prevenenu u cancer è a malatia di u cori, frà altri tratti sani – chì qualsiasi altra pianta pruvata. È cum’è parte di a famiglia di menta, l’autocurazione hè impregnata di assai minerali, in particulare u calciu, facendu un alleatu particularmente impurtante per e donne incinte, infermiera, menopausale è post-menopausale. Aghju pututu foglie d’autore cura in insalate in a primavera è in u vaghjimu, fate un acitu medicinali cù i fiori durante l’estiu, è coccia e cime di fioritura (fresca o secca) in zuppa d’invernu.

Usnea (Usnea barbata) hè quellu lichen grisu à parechji filamenti chì pendu fora di i rami di i vostri pomi o di i pini di Monterey piantati in a piantagione di là o in quasi ogni arburu nativu in i zoni di l’Alpi di l’Isula Sud, induve hè cunnisciutu cum’è angiangi à i Maori. In casu di dubbitu di a vostra identificazione: Tirate un filu delicatamente cù e vostre mani, cercandu una fibra bianca in u mantellu esterno fuzzy grisgiu-verde. Per preparà usnea, cugliera in ogni mumentu di l’annu, attentu à ùn piglià troppu. Usnea cresce pianu pianu. Mettite a vostra cugliera in una padedda di coccia è solu copre cù acqua fridda. Foglie per circa 15-25 minuti, o finu à chì l’acqua hè aranciu è ridutta da almenu a mità. Pour l’usnea è l’acqua in un vasu, riempiendu à a cima cù materiale vegetale. (L’acqua ùn deve esse più di a mità di u vasu.) Aghjunghjite l’alcolu di prova più altu chì pudete cumprà. Dopu à 6 settimane, sta tintura hè pronta à travaglià per voi cum’è un superbu antibacterial, contru l’infezzione in ogni locu di u corpu. Una dosa hè una goccia (1 ml) cum’è spessu ogni duie ore in situazioni acute.

Yarrow (Achelia millefolium) Questa bella erbaccia perenne hè cultivata in parechji giardini d’arbe perchè hà una multitùdine di usi. Tagliate e cime fiorite (utilizate solu l’achillea di fiori bianchi) è utilizate u vostru alcolu per fà una tintura assai profumata chì pudete piglià internamente per prevene i friddi è a gripe. (A dosa hè 10-20 gocce, o finu à 1 ml). Aghju purtatu una piccula buttiglia spray di tintura di achillea cun mè quandu sò fora è bagna a mo pelle ogni ora o più. Un studiu di l’Armata di i Stati Uniti hà dimustratu a tintura di achillea per esse più efficace ch’è u DEET à repulsà i ticks, i mosquitoes è i mosche di sabbia. Pudete ancu fà un unguentu curativu cù cime di fiori di achillea è u vostru oliu o grassu. L’oliu d’Yarrow hè antibacterial, analgésicu è incredibbilmente utile à guarisce tutti i tipi di ferite.

Video about How To Relieve A 3 Week Old Baby From Constipation

You can see more content about How To Relieve A 3 Week Old Baby From Constipation on our youtube channel: Click Here

Question about How To Relieve A 3 Week Old Baby From Constipation

If you have any questions about How To Relieve A 3 Week Old Baby From Constipation, please let us know, all your questions or suggestions will help us improve in the following articles!

The article How To Relieve A 3 Week Old Baby From Constipation was compiled by me and my team from many sources. If you find the article How To Relieve A 3 Week Old Baby From Constipation helpful to you, please support the team Like or Share!

Rate Articles How To Relieve A 3 Week Old Baby From Constipation

Rate: 4-5 stars
Ratings: 6407
Views: 10219484

Search keywords How To Relieve A 3 Week Old Baby From Constipation

How To Relieve A 3 Week Old Baby From Constipation
way How To Relieve A 3 Week Old Baby From Constipation
tutorial How To Relieve A 3 Week Old Baby From Constipation
How To Relieve A 3 Week Old Baby From Constipation free
#Herbal #Medicine #Chest #Backyard

Source: https://ezinearticles.com/?Herbal-Medicine-Chest-in-Your-Backyard&id=168097

Related Posts

default-image-feature

How To Relieve 3 Year Old Fear Of Other Children Using Anger Instead of Grief

You are searching about How To Relieve 3 Year Old Fear Of Other Children, today we will share with you article about How To Relieve 3 Year…

default-image-feature

How Long Should A 3 Year Old Birthday Party Last How to Plan a Surprise Birthday Party With Cake and Flower Delivery?

You are searching about How Long Should A 3 Year Old Birthday Party Last, today we will share with you article about How Long Should A 3…

default-image-feature

How To Reduce Pollen Allergies In My 3 Year Old Native American Blueberries, Rubel, Sunshine Blue, Jersey and Ozarkblue

You are searching about How To Reduce Pollen Allergies In My 3 Year Old, today we will share with you article about How To Reduce Pollen Allergies…

default-image-feature

How To Reduce A Fever In A 3 Year Old How to Get Rid of Cold Sores Fast

You are searching about How To Reduce A Fever In A 3 Year Old, today we will share with you article about How To Reduce A Fever…

default-image-feature

How To Reduce A Fever For A 3 Year Old Superfoods Formula With Spirulina As Chronic Fatigue Syndrome Remedy

You are searching about How To Reduce A Fever For A 3 Year Old, today we will share with you article about How To Reduce A Fever…

default-image-feature

How To Redirect Flappy Hands On A 3 Yrs Old Decrease Repetitive Behaviors in Children With Autism

You are searching about How To Redirect Flappy Hands On A 3 Yrs Old, today we will share with you article about How To Redirect Flappy Hands…