How To Spend More Time With 3-5 Year Olds Are There Hidden Health Hazards In Your Baby’s Nursery?

You are searching about How To Spend More Time With 3-5 Year Olds, today we will share with you article about How To Spend More Time With 3-5 Year Olds was compiled and edited by our team from many sources on the internet. Hope this article on the topic How To Spend More Time With 3-5 Year Olds is useful to you.

Are There Hidden Health Hazards In Your Baby’s Nursery?

Vulete esse espunutu u vostru zitellu à u formaldeide, l’eteri difenilici polibromurati (PBDE) è i pesticidi? Di sicuru micca ! Ancu s’ellu hè statu dettu, ùn deve micca affettà a salute di u vostru zitellu, ùn vulete micca piglià quella chance. Eppuru, una di e prime cose chì facemu cum’è genitori in attesa hè di preparà una nursery per u nostru zitellu. Pitturamu, cumprà una culla, un colchju è un lettu, è forsi ancu installà una nova moquette in a stanza chì u nostru zitellu passà a maiò parte di u so primu annu.



Sapete chì questi prudutti cuntenenu formaldehyde, diphenyl ethers polibromurati, residui di pesticidi è altri sustanzi chimichi chì puderanu influenzà a salute è u sviluppu di u vostru zitellu?


Hè abbastanza male chì ci esponemu à sti chimichi, ma hè ancu peghju per i nostri figlioli. I zitelli sò più suscettibili à l’effetti di e tossine chì l’adulti per parechje razze. U mutivu più ovvi hè chì i zitelli sò assai più chjuchi è per quessa anu una toleranza più bassa à e tossine. I zitelli sò ancu sviluppati assai rapidamente è qualsiasi chimica chì interferiscenu cù u prucessu di crescita è di sviluppu hà da avè un effettu più grande nantu à elli in quantu à un adultu. I zitelli piglianu ancu più aria cà l’adulti in relazione à a so dimensione di u corpu, chì significa chì respiranu più toxine cà un adultu. Infine, assai gasi tossichi chì si trovanu cumunimenti in a casa sò più pisanti di l’aria è si stallanu vicinu à u pianu induve i zitelli ghjucanu.

Ci hè parechje misure chì pudemu piglià cum’è genitori per fà a nostra casa un locu più naturali è più sicuru per crià i zitelli sani. Elencu quì sottu sò e fonti di parechji tossini cumuni di a casa è ciò chì pudete fà per eliminà o riduce u risicu di l’esposizione per u vostru zitellu è sè stessu.

Ritardanti di fiamma

I ritardanti di fiamma sò probabilmente una di e prime tossine chì u vostru zitellu scontru in casa. Ancu s’ellu pò pare chì ùn avete mai dorme cù un nascitu in casa, i zitelli facenu assai dorme – circa 60% di u so primu annu! Hè assai tempu per passà in cuntattu strettu cù un colchju trattatu cù retardanti di fiamma chjamati PBDE. Diversi studii in animali anu truvatu chì i PBDE si accumulanu in u corpu cù u tempu è l’esposizione durante i periodi critichi di crescita pò causà danni irreversibili à u sistema riproduttivu è nervu.(1). I PBDE sò chimicamente simili à i PCB chì sò stati pruibiti in u 1976 dopu chì anu truvatu chì causanu u cancer è affettanu u sistema immune, riproduttivu, nervoso è endocrino in l’animali.(2). I PBDE sò digià pruibiti in Europa, ma sfurtunatamenti sò sempre assai usati in i Stati Uniti. Un colchju di cuncepimentu organicu hè essenziale per una nursery sana. Cunsiderate cumprà un colchju fattu di cuttuni orgànicu o lattice è lana. A lana ùn solu agisce per regulà a temperatura, ma hè ancu naturali retardante di u focu. Un colchju di cuttuni è di lana biulogica risponde à i stessi standardi di u guvernu per l’infiammabilità cum’è un colchju trattatu chimicamente, ma hè una opzione assai più naturali è evita qualsiasi risichi potenziali di PBDE.

Pesticidi

A maiò parte di i letti di lettini sò fatti cù u cuttuni, a seconda cultura più trattata cù pesticidi in u mondu. Di i primi nove pesticidi utilizati in l’agricultura di cuttuni, cinque sò stati dimustrati per causà cancru è sò classificati trà i più periculosi da l’Agenzia di Proteczione Ambientale. Ancu più chimichi sò aghjuntu durante u prucessu per cunvertisce u cuttuni crudu in tela. Perchè u vostru zitellu passerà tantu tempu per dorme, hè sensu chì a so lettiera di culletta sia libera da qualsiasi residu di pesticidi o contaminanti chimichi. Quandu compra per i letti di cuncepimentu, optate per quelli fatti di cuttuni organici, cultivati ​​senza l’usu di pesticidi. I zitelli amanu ancu di mette i so ghjoculi in bocca, cusì cunzidira à cumprà animali di peluche fatti di cuttuni organici, soprattuttu quandu i zitelli sò denti.

Un’altra fonte di esposizione à i pesticidi hè di trattà e nostre case è i cantieri. A ricerca indica chì i zitelli esposti à livelli più alti di pesticidi avianu sette volte u risicu di sviluppà Linfoma Non-Hodgkin in a zitiddina.(3). Comu alternativa à i pesticidi cunvinziunali, cunzidira l’usu di cornmeal in u patiu per prevene e sementi di erbaccia da germinà (dispunibule in parechje buttreghi di giardinu è in linea). Ci sò parechji libri boni scritti nantu à u sughjettu di u giardinaggiu naturali chì furnisce suluzioni naturali à ogni tipu di prublemi di prato è giardinu. I mo preferiti persunali sò i libri di Jerry Baker chì hà literalmente millaie di cunsiglii è trucchi. In a casa, i pesticidi fatti da a buccia d’aranciu sò sicuri, naturali è assai efficaci à tumbà parechje pesti cumuni.

Pittura

A maiò parte di i vernici cuntenenu composti organici volatili (VOC) chì spentanu u gasu in l’aria longu dopu chì a pintura hè secca. L’odore di pittura umida hè in realtà dovutu à i VOC in a pintura chì si evapora in l’aria. L’alternattivi di pittura più sani seranu una pittura naturale, una pintura VOC zero o una pintura VOC low. I vernici naturali sò a scelta più sana. Sò fatti da cumposti naturali basati in a pianta è ùn anu quasi senza odore. I vernici Zero VOC sò ancu una scelta sicura, sò assai faciuli di travaglià, anu pocu o nimu odore è sò largamente dispunibili è assequibili. Per legge, pittura cù 5 grammi per litru di VOC o menu pò esse chjamatu pittura VOC zero. A tinta di a pittura pò aghjunghje una piccula quantità di VOC, ma di solitu ùn supera micca 10 grammi per litru di VOC chì hè sempre assai bassu. Per minimizzà a quantità di VOCs aghjuntu da u tintu, sceglite un culore pastellu o chjaru per a nursery di u vostru zitellu. Questi culori sò ancu assai calmante è aiutanu à u zitellu per rilassate è addormenta più veloce. U cuntenutu VOC per a pintura low VOC varieghja è hè generalmente scrittu annantu à l’etichetta. Queste pitture spessu anu un odore almenu finu à seccu. Indipendentemente da u tipu di pittura chì utilizate, sè vo site incinta, hè megliu di lascià qualcunu à fà a pittura s’ellu hè pussibule o almenu sceglite una pittura sicura è assicuratevi chì ci hè una ventilazione adatta.

U piombu hè una altra considerazione quandu si parla di tossine di pittura. Se a vostra casa hè stata custruita prima di u 1978, pò esse dipinta cù una pintura à base di piombo. Perchè u piombu pò causà prublemi di sviluppu in i zitelli, ogni vernice chjappata induve puderia esse ingerita pone un risicu per a salute. E donne incinte anu da esse attenti à evità e zone induve tuttu ciò chì pò cuntene pittura à base di piombo hè sabbiatu o rifinitu.

Pulizie per a casa è Articuli per u bagnu di u zitellu

A maiò parte di i pulitori di a casa sò chimichi tossichi. Cunsiderate l’usu di detergenti chì sò fatti di ingredienti vegetali è vegetali è olii essenziali per fragranza. Piuttostu cà d’utilizà un pulitore sinteticu nantu à u pavimentu di tile o di linoleum induve un zitellu arrampicà è ghjucà, aduprate un pulitore di flussu chì disinfettarà senza l’usu di sustanzi chimichi.

Mentre chì ci sò parechji saponi di bagnu è shampoo nantu à u mercatu fatti in particulare per u zitellu, spessu sò solu versioni più miti di a formula adulta. Leghjite l’etichette è dumandate sè vo vulete quelli ingredienti (Iè … ancu quelli chì ùn pudete micca pronunzia) in u corpu di u vostru zitellu. A pelle agisce cum’è una barrera per certi sustanzi chimichi, ma assai sò assorbiti da a pelle, un prucessu chì hè aiutatu da u calore è l’umidità durante u bagnu. Saponi naturali, lozioni è olii sò sempre a megliu scelta per u vostru zitellu.

A moquette

A moquette tradiziunale è l’adesivi à volte utilizati in a so stallazione ponu esse un incubo tossicu. A moquette cuntene troppu VOC per chjamà tutti, ma includenu neurotossine cum’è toluene è xilene è carcinogeni cum’è benzene è formaldeide chì ponu spenghje gasu in l’aria per anni. A catifa più vechja cuntene anni di polvere è terra accumulata chì ponu cuntribuisce à u sviluppu di l’asma. I pesticidi tracciati in casa da i scarpi si accumulanu ancu in a moquette cù u tempu. Ci hè parechje altre opzioni di pavimenti in più di a moquette chì venenu avà in u disignu mainstream. U pavimentu di Cork hè bellu, morbidu è ecologicu. U bambù hè una altra bella opzione ecologica. Solu assicuratevi chì u fabricatore è l’installatore ùn utilizanu micca cola chì cuntene formaldehyde. I tappeti in fibra naturale sò un’altra opzione chì pò esse stallata nantu à u sugheru, bambù o pavimenti di tile per definisce un spaziu o per dà à u vostru zitellu un locu suave per sbarcà mentre amparà à caminari. Certi pirsuni amanu solu l’aspettu è u calore di a moquette di u muru à u muru è per quelli chì ci hè una moquette VOC bassu fatta di plastica riciclata chì hè ancu più durable è resistente à e macchie cà a moquette tradiziunale.

Inquinamentu di l’aria interna

E tossine da e fonti sopra è più riempie l’aria in e nostre case. Sentemu rapporti nantu à u smog è a contaminazione di l’aria, ma sicondu l’EPA, a contaminazione di l’aria interna pò esse 3-5 volte peghju di l’aria chì respiramu fora. I chimichi liberati in l’aria s’accumulanu è ùn ponu scappà soprattuttu in case più recenti chì sò custruite per esse ermetiche è più efficienti in energia. Quandu u clima coopera, pudemu apre i finestri per aria fora di a casa, ma quandu hè fretu o quandu l’aria condizionata hè in funzione, ci hè pocu scambiu d’aria trà l’internu è l’esternu. In e famiglie cù i zitelli, lascià i finestri aperti pò esse un periculu di salvezza. Allora chì pudemu fà? Una di e cose menu spese chì pudemu fà hè di portà alcune piante in a nostra casa chì sò capaci di caccià i sustanzi chimichi da l’aria, cum’è un purificatore. Ùn sò micca tutti i pianti sò creati uguali in questu rispettu. A NASA hà pruvatu è classificatu dodici spezie di piante per determinà u megliu per sguassà trichloroethylene, benzene è formaldehyde da l’aria. Eccu ciò chì anu trovu:

  • Gerbera daisy, Dracaena Marginata, Peace lily (Spathiphyllum), Dracaena ‘Janet Craig’ è Bamboo palm eranu i cinque pianti più efficaci in l’eliminazione di trichloroethylene.
  • Gerbera Daisy, pot Mum, Peace lily, Bamboo palm, Dracaena Warneckei, ivy inglese è a lingua di a sogra sò i migliori pianti d’appartamentu per sguassà u benzene.
  • A palma di bambù, Dracaena ‘Janet Craig’, a lingua di a sogra, Dracaena Marginata, Peace lily, green Spider plant, and golden pothos sò i primi pianti per sguassà formaldehyde.

Ricurdatevi di dà assai sole à a vostra Gerbera! Basatu annantu à stu studiu, una casa di 1800 piedi quadrati averia bisognu di 15-20 piante per pulisce l’aria. Amu i pianti è a mo casa hè piena di elli. Pensu chì creanu una atmosfera cálida è invitante, ma micca tutti volenu sentenu chì vivenu in una jungla. Inoltre, certi persone anu allergii chì li impediscenu di riempie a so casa cù e piante. Per quelli persone è cum’è una capa extra di prutezzione, cunzidira un purificatore di l’aire, soprattuttu s’ellu hè stata fatta una rinuvazione per preparà a nursery di u vostru zitellu.

Ci sò parechji tipi di purificatori d’aria dispunibili. U megliu averà a filtrazione HEPA o HEGA è ancu sguassate i gasi di l’aria. Attenti à i purificatori di l’aria chì cuntenenu ionizers chì ponu liberà l’ozonu in l’aria chì hè dannusu à u tessulu pulmonariu, in particulare per quelli chì anu asma. I purificatori sò dispunibuli in una larga gamma di prezzi, ma ancu cunsiderà quantu costarà per uperà in termini di filtri di l’electricità è di rimpiazzamentu. Cunsiderate quantu rumore hè una unità mentre corre. Se ùn pudete micca lascià funziunà, un purificatore d’aria ùn serve micca u so scopu.

Statistiche spaventose

Mentre ùn hè impussibile di puntà un dettu à una chimica particulare, in l’ultimi decennii, i tassi di cancru è asma anu aumentatu, i disabilità di l’apprendimentu anu aumentatu 191% trà u 1977 è u 1994, i tassi d’autismu sò cresciuti di 556% in l’ultimi deci anni in tuttu u paese.(4) è a rata di nascita prematura hè in crescita di 29% dapoi u 1981(5). Una cosa chì sapemu hè chì, cum’è nazione, i nostri figlioli sò più malati.

I zitelli amparanu i valori attraversu l’azzioni di i so genitori. Facendu decisioni sani per u vostru zitellu avà, li insegni à piglià decisioni sani per elli più tardi in a vita. Cum’è genitori, vulemu solu u megliu per i nostri figlioli. Perchè piglià a chance cù a salute di u vostru zitellu per cumprà prudutti chì cuntenenu chimichi nocivi quandu ci sò alternative sani dispunibili?

  • 1. Scienza News. 25 ottobre 2003, vol 164, p.266
  • 2. http://www.epa.gov/pcb/effects.html
  • 3. Cancer. 1 dicembre 2000, vol 89 (11) p. 2315-21.
  • 4. Dipartimentu di l’Educazione di i Stati Uniti, 2002
  • 5. http://www.iceh.org/pdfs/LDDI/2004NIHMeeting

Video about How To Spend More Time With 3-5 Year Olds

You can see more content about How To Spend More Time With 3-5 Year Olds on our youtube channel: Click Here

Question about How To Spend More Time With 3-5 Year Olds

If you have any questions about How To Spend More Time With 3-5 Year Olds, please let us know, all your questions or suggestions will help us improve in the following articles!

The article How To Spend More Time With 3-5 Year Olds was compiled by me and my team from many sources. If you find the article How To Spend More Time With 3-5 Year Olds helpful to you, please support the team Like or Share!

Rate Articles How To Spend More Time With 3-5 Year Olds

Rate: 4-5 stars
Ratings: 6317
Views: 34587653

Search keywords How To Spend More Time With 3-5 Year Olds

How To Spend More Time With 3-5 Year Olds
way How To Spend More Time With 3-5 Year Olds
tutorial How To Spend More Time With 3-5 Year Olds
How To Spend More Time With 3-5 Year Olds free
#Hidden #Health #Hazards #Babys #Nursery

Source: https://ezinearticles.com/?Are-There-Hidden-Health-Hazards-In-Your-Babys-Nursery?&id=170789

Related Posts

default-image-feature

How Many Minutes Of Tummy Time For 3 Week Old Fuller Lips – How Lip Enhancement Works

You are searching about How Many Minutes Of Tummy Time For 3 Week Old, today we will share with you article about How Many Minutes Of Tummy…

default-image-feature

How Many Miles Should A 3 Year Old Atv Have 15 Interesting Facts About ATVs

You are searching about How Many Miles Should A 3 Year Old Atv Have, today we will share with you article about How Many Miles Should A…

default-image-feature

How To Soothe A Cough In A 3 Year Old Palm Kernel Oil – A Good Household Remedy for Children’s Ailments

You are searching about How To Soothe A Cough In A 3 Year Old, today we will share with you article about How To Soothe A Cough…

default-image-feature

How Many Miles Can A 3 Month Old Puppy Walk Spirit of the Grassroots

You are searching about How Many Miles Can A 3 Month Old Puppy Walk, today we will share with you article about How Many Miles Can A…

default-image-feature

How To Soak A 3 Month Old In Bath Water Natural Dyes

You are searching about How To Soak A 3 Month Old In Bath Water, today we will share with you article about How To Soak A 3…

default-image-feature

How To Slow Down A 3 Month Old Dating Relationship Dating Radar – Don’t Fall For A High-Conflict Partner

You are searching about How To Slow Down A 3 Month Old Dating Relationship, today we will share with you article about How To Slow Down A…