How To Stop My 3-Year Old From Biting Nails Microfinance Service Development in Uganda

You are searching about How To Stop My 3-Year Old From Biting Nails, today we will share with you article about How To Stop My 3-Year Old From Biting Nails was compiled and edited by our team from many sources on the internet. Hope this article on the topic How To Stop My 3-Year Old From Biting Nails is useful to you.

Microfinance Service Development in Uganda

St. Balikudembe Savings and Credit Cooperative Society (Owino Saaco) hè una di e assai cumpagnie cooperative sparse in u paese – è maestrate da u guvernu in 2006 – per empowering Ugandans marginalized economicamente. È hè una di e società cooperative di risparmiu è di creditu più promettenti in a subregione di Kampala.

A succursale di San Balikudembe hà iniziatu à operare in 2007 da a so prima casa in l’area di cummerciale di Nakivubo per offre servizii su misura per i venditori di u mercatu, cum’è l’inviu di l’ufficiali di u campu per raccoglie risparmi da i bancarelle di i clienti invece di elli (clienti) chì caminavanu à l’uffizii di a cumpagnia, a so posizione strategica in u locu. i locali di u mercatu è a pratica di dà prestiti favurèvuli à l’affari.

Si stende à rinfurzà l’imprese esistenti è sustene l’iniziativi di l’imprese aprendu à a cumunità cummerciale in a so zona di operazione. L’anu fattu per via di a compra di azioni. Hè statu stipulatu chì a quantità minima di azioni chì un membru hà compru era cinque (5) chì costanu cinque mila shillings solu (5,000 / -) mentre chì ùn era micca un limite à a quantità massima chì unu vulia piglià. Era à u mumentu chì i clienti avianu bisognu di prestitu chì i membri eranu obligati à aumentà e azioni detenute da 5,000/= à 30,000/= Shillings Ugandesi. Questu hà aiutatu à aumentà a sicurezza di rimborsu di u prestitu.

In questu rispettu, i salariati à pocu redditu sò stati incuraghjiti à risparmià o aumentà e quote di adesione in pezzi o picculi quantità chì puderanu permette di manera chì, à a fine di u ghjornu, anu pigliatu i diritti è i benefici pieni di a so adesione mentre i clienti cù azioni aspittàvanu dividendi à a fine. di l’annu.

Per assicurà cumplettamente l’appartenenza à sacco, in fondu, i clienti anu da pagà 16,000/- induve 10,000/- sò stati caricati per apre un contu, 5,000/- in pagamentu per l’azzioni minimu chì un cliente deve avè – è 1,000/- in carica per un librettu. o libru contu.

Da quì, unu hà iniziatu a corsa à a liberazione ecunomica autoguidata, postu chì à quellu tempu si qualificavanu per riceve prestiti secondu a quantità salvata mentre a quantità di azioni restava custante à 30 000 / -. Se per esempiu un membru hà avutu 75,000/- in risparmiu, ellu era eligibile per accede à un prestitu di 300,000/=; 125.000/- = 500.000/-; 250.000/- = 1.000.000/-; è a quantità limitu di soldi ch’elli puderanu piglià in prestito era 2.000.000/-.

Nanzu à u 2006, ci era assai pocu cunniscenze nantu à i saccos : e so intenzioni, u funziunamentu, a gestione (efficienza è efficacità, fiducia finanziaria, sicurità è assicuranza).

Andendu in ellu hà apertu e porte per unu per amparà nantu à i prublemi di gestione di saccos, descrizzioni di rolu è esecuzioni, travagliendu in un ambiente di mercatu occupatu, struttura generale di l’urganizazione, storia generale di saccos in Uganda, relazioni cù i clienti, furmazione di i clienti è reclutamentu di novi. . Chì, sicuru, hà avutu i so sfidi, cum’è a storia taunting di saccos chì implica una seria di elli in a listessa zona (Owino). In fatti, i stori di quella natura eranu sparghje ; micca solu in Owino ma in tutta l’Uganda.

Curiosamente, però, i sacchi fundati da u guvernu (GFS) avianu salvaguardi finanziarii è di a sicurità suciale megliu cà i sacchi privati ​​​​privati. Ùn tutti ùn rapprisentanu a verità di un saccu. Mentre i saccos stavanu per a pruprietà di i membri, in e so operazioni, era qualcosa di sfarente – affari persunale.

A cuntrariu di i sacchi privati, i GFS hà permessu l’accessu à i prestiti in u modu più amichevule, u pagamentu flexible, basatu e so decisioni di prestà soldi nantu à i diritti di adesione è a quantità di soldi accumulate è da e firmate cercate di almenu trè (3) persone; unu di elli, un cumpagnu di u saccu è altri; un capu di zona di u mercatu, è un capu di u guvernu lucale in a zona di residenza. Chì hà facilitatu una relazione sana è di fiducia trà a gestione di sacco è i clienti.

Ma in i dui, u cliente avia da avè qualchì tipu di sicurità – in pussessu di una stalla di cummerciale, attivu immediatu (cum’è securità collateral) o appartene à un gruppu rispunsevuli di cinque (5) persone.

In u tentativu di custruisce a fiducia in i futuri clienti durante a sensibilizazione, era criticu di dichjarà chjaramente tali vantaghji cum’è a pussibilità di salvà o rimborsà i prestiti in quantità chì puderanu permette è di aspittà una carica bancaria mensile di 1.000 / = più prezzu di u sistema di istituzioni di carichi percentuali chì basanu a quantità salvata è ritirata (per esempiu 20,000/= carica nantu à 40,000/=, 40,000 carica nantu à 80,000/=). Cela favoriserait en effet la pauvreté plutôt que la lutter.

Ma, ancu, u vantaghju chì i GFS ùn eranu micca pruprietà individuali chì i pruprietarii unichi un ghjornu andaranu via – inseme à i soldi di i clienti in paragunà à i privati ​​- solu perchè eranu entità di i membri cù azioni è risparmi in questu. Hopefully cu surveglianza custanti ma strettu di l’affari di saccu, San Balikudembe Sacco hà da turnà à esse u rifugiu sicuru di tutti quelli chì vulianu migliurà a so vita ecunomica.

Tuttavia, ci era bisognu di custruisce u sforzu è l’expertise necessariu per aumentà a basa di clientella o l’appartenenza à a Società Cooperativa di Risparmia è Creditu di San Balikudembe. In cima à questu; capisce l’ambiente di l’affari, studia a storia di a cumpagnia è u sistema operativu, identificanu unità di supportu di u staffu chjave (o ufficiali) è acquistà sperienza à travaglià in zone cum’è occupate cum’è u mercatu di Owino o San Balikudembe.

Approcci aduttati eranu; servizii basati nantu à i clienti chì implicavanu l’ingaghjamentu di i clienti – direttamente da a so zona di travagliu – un tipu d’uffiziu mobile, sfruttate e spazii cù i membri digià esistenti cum’è questi anu agitu cum’è mudelli di rolu, chiarezza di u rolu è evitendu mischi inutili cù u travagliu micca pagatu o destinatu à l’altru persunale. , Pianu per u mo travagliu di campu ogni ghjornu – per include u cuntenutu ghjustu è u stilu di presentazione fattu dopu una piccula riunione prima di andà, valutà u travagliu di u ghjornu è registrà l’azzioni pianificate per a missione di u campu di u ghjornu dopu, serviziu di missaghju brevi di ogni ghjornu, u calendariu di u travagliu cambiatu. da 9 ore à 10 ore di i ghjorni menu occupati à 11 ore è sopra per i più affollati è abbastanza tempu hè stata data per a pioggia per versà è inundassi tutta l’area di travagliu finu à chì si ferma è sguassate – è trasmette l’infurmazioni à a capiscitura di seria. i clienti è e dumande eranu risposti bè è, induve più infurmazione era necessariu, a cunsultazione era sempre l’ultimu chiovu in u cofanu di a materia.

Per capiscenu l’ambienti di l’affari, assai dumande sò state suscitate per u vechju staffu chì hà rispostu prontamente à tuttu u megliu di a so cunniscenza. Anu copre a geugrafia di Owino sacco, rami esistenti in altrò, u timing per vultà dopu à parechji scandali finanziarii, a cumpusizioni di gestione, i ghjorni più affollati di a settimana, i requisiti legali, a preoccupazione di u clima quandu u travagliu in l’apertu, i ghjorni di travagliu di a settimana, è e tattiche più cunnisciute. à elli applicabile à i clienti vincitori.

I documenti di cummercializazioni (cataloghi è brochures) sò stati letti per l’infurmazioni ghjusta per presentà à i clienti di pruspettiva – dendu u nome è u locu di a cumpagnia, u so statutu legale, a cumpusizioni di a gestione, a basa di clientela, i requisiti per unisce, i prublemi di sicurezza – è un azionista simplificatu. benefici. Armatu di tali informazioni, era d’utile per custruisce a fiducia in sè stessu prima di prospezzione di i clienti durante unu à unu o unu à cinque presentazioni o furmazione.

Un sistema di funziunamentu hè statu sviluppatu – induve in casu di ogni lacuna durante u tempu di presentazione, e persone ghjustificate per cunsultà eranu dispunibili. Questi includenu u capu di prughjettu, u vicepresidentu di u cunsigliu – è i membri di u staffu entusiasmu cù sperienza à travaglià in u stessu ambiente per più di un annu. E stesse unità anu agitu cum’è rinfurzazioni per cuncretizà l’infurmazioni digià trasmesse à a satisfaczione di i pruspettivi o più difficiuli di cunvince i pruspettivi. È una volta reclutati, sò stati riferiti à e persone giuste – cù quale si mantenenu à portata o aspittàvanu di vede raccoglie i so risparmi in i posti induve travagliavanu, o in i so stalli.

Era statu capitu durante l’orientazione di u persunale chì u scopu di ogni staffu di ghjovanu dinamicu chì travaglia, avendu avutu l’uppurtunità di dimustrà e so cumpetenze, cunniscenze è abilità di u rolu era di eccellerà è registrà risultati tangibili. È à a fine di u travagliu di u travagliu puderia trasfiriri l’esperienza à una pusizioni più altu o un altru travagliu per u prugressu individuale è suciale. Era evidenti chì u tempu passava, a cunfidenza era cusì alta chì u travagliu hè diventatu divertente. A cumunicazione di a pusizione di a cumpagnia è di fà ogni sforzu per persuade i clienti di pruspezione più in una zona di mercatu vasta, assai occupata è rumoroso era più chjara è comprensibile abbastanza bè per invià una risposta sì.

Alcune di i rializazioni eranu: ghjuntu à 200 persone induve in trè zoni; 150 hà dimustratu l’impegnu è a vuluntà di unisce, solu 25 si sò presentati ma solu 5 sò stati cunfirmati per esse membri attivi; l’impegni di unisce restanu un sognu di u persunale (ufficiali di campu); è a gestione di u sacco hà dettu l’incrementu di l’aderenza à una melodia di sette milioni à settimana in cullezzione da quelli chì anu salvatu cun ellu (da u luni à a dumenica).

Cum’è in ogni impresa, San Balikudembe ùn hè micca andatu senza sfide – in più duru:

À i Clienti

• Too pover to save and to affords collateral security -chì hà trasfurmatu sacco in un club di l’avè piuttostu chè i ùn anu micca -escalating a divisione riccu-poveri.

• Persu a cunfidenza in i sacchi è i banche più grande preferite. I clienti anu avutu una sperienza negativa cù altre istituzioni di microfinanza chì operavanu in a zona. Hè statu informatu chì i soldi di i clienti chì varianu da 20 000 / – à 10 000 000 / – sò stati truffati cusì e vittime anu optatu per altri banche è decisu di mai unisce à a sucietà cooperativa di l’area.

• Sacco hà dumandatu assai per qualificà i clienti per riceve prestiti. I dividendi ùn sò micca datu ancu.

• Hated mischjà a pulitica di u mercatu cù l’affari di gestione di sacco – à quale i dirigenti di u mercatu eranu parte – in più a maiò parte di elli eranu citati in scandali. Inoltre, era capitu cum’è un prughjettu di u partitu di u guvernu – chì i membri di pruspezione di altri partiti pulitichi ùn anu micca unitu.

• Iddi nun hannu abbastanza furmazione, o infurmazione circa lu saccu. A publicità era inadegwata cum’è a voce di i venditori ùn hà micca fattu publicità di i servizii di sacco.

• Iddi eranu insecure circa i cambiamenti futuri in a gestione è a sicurità di i so soldi, oltri a pussibili cambiamentu di guvernu -dapoi u guvernu avia una participazione in sacco.

À a gestione

• A cuncurrenza aumentata da i sacchi privati ​​è i grandi banche.

• Fiascatu à urganizà l’assemblea generale annuale dapoi u 2007.

• Numaru limitatu di persunale è incapacità di scuntrà i costi di staffing.

• Ambiguità di u rolu per riempie i lacune di staffing.

• U seguimentu di u rimborsu era difficiule di sustene u pagamentu di u persunale.

• Nisun salariu di vita per u persunale chì era necessariu di scuntrà i requisiti di l’appartenenza piena di u cliente è a forza di salvezza à u livellu di 50% di cunfidenza prima di 2000/= pagà per u cliente cunvince intrutu.

• Long distances à u locu di travagliu

• Cummissione Unreliable paga à l’ufficiali di u campu

• Manca di servizii di supportu cum’è i chefs di colazione cum’è questu tempu di u persunale perdu quandu anu pigliatu u tempu per preparà u so colazione.

• Membri inattivi di u cunsigliu

Opportunità:

San Balikudembe Sacco pò guidà GFS in Uganda – impiegu trà 15 à 30 impiegati in i prossimi 10 anni. Ma questu puderia esse pussibule solu s’ellu a gestione hà assicuratu una relazione di mamma amante di i zitelli cun ella.

Via avanti:

• Introduce u salariu di vita per u persunale à fiancu à a cumissioni ricevute.

• Reduce i tassi d’interessu da 20% à 16% per aumentà i vantaghji comparativi annantu à l’altri cumpagnie di microfinanza.

• Impiega a cucina o intruduce u colazione à u locu di a cucina per chì u persunale ùn aghjunghje micca quellu à i ghjorni digià occupati.

• Fate pussibule per e persone chì volenu prestiti in locu per ottene.

• Enfatizà a clarità di u rolu per chì ogni persunale (o membru di a squadra di gestione) cunnosce è capisce u so travagliu.

• Furnisce gadgets di campu cum’è ombrelli.

In cunclusioni:

L’avvene hè luminoso per San Balikudembe Sacco s’ellu solu pò attivà qualchi cambiamenti in a gestione è l’operazioni. Altrimenti, era una sperienza interessante per scopre è sviluppà stu rapportu.

Video about How To Stop My 3-Year Old From Biting Nails

You can see more content about How To Stop My 3-Year Old From Biting Nails on our youtube channel: Click Here

Question about How To Stop My 3-Year Old From Biting Nails

If you have any questions about How To Stop My 3-Year Old From Biting Nails, please let us know, all your questions or suggestions will help us improve in the following articles!

The article How To Stop My 3-Year Old From Biting Nails was compiled by me and my team from many sources. If you find the article How To Stop My 3-Year Old From Biting Nails helpful to you, please support the team Like or Share!

Rate Articles How To Stop My 3-Year Old From Biting Nails

Rate: 4-5 stars
Ratings: 2952
Views: 87065716

Search keywords How To Stop My 3-Year Old From Biting Nails

How To Stop My 3-Year Old From Biting Nails
way How To Stop My 3-Year Old From Biting Nails
tutorial How To Stop My 3-Year Old From Biting Nails
How To Stop My 3-Year Old From Biting Nails free
#Microfinance #Service #Development #Uganda

Source: https://ezinearticles.com/?Microfinance-Service-Development-in-Uganda&id=5024105

Related Posts

default-image-feature

How To Stop My 3 Year Olds Nose From Running The 3-4 Defense For Pee Wee Football

You are searching about How To Stop My 3 Year Olds Nose From Running, today we will share with you article about How To Stop My 3…

default-image-feature

How Many Diapers Per Day For A 3 Month Old What Happens to a Person Who Is Dying From Glioblastoma Multiform

You are searching about How Many Diapers Per Day For A 3 Month Old, today we will share with you article about How Many Diapers Per Day…

default-image-feature

How To Stop My 3 Year Old From Wetting Himself 9 Wet Carpet Cleaning Myths

You are searching about How To Stop My 3 Year Old From Wetting Himself, today we will share with you article about How To Stop My 3…

default-image-feature

How To Stop My 3 Year Old From Talking Back My, What A Nice Back-End You’ve Got Baby!

You are searching about How To Stop My 3 Year Old From Talking Back, today we will share with you article about How To Stop My 3…

default-image-feature

How To Stop My 3 Year Old From Hitting Me The Story of a Ghost (Fictional Short Story)

You are searching about How To Stop My 3 Year Old From Hitting Me, today we will share with you article about How To Stop My 3…

default-image-feature

How To Stop Diarrhea In A 3 Year Old Child What to Do When Your Dog Or Cat Won’t Eat

You are searching about How To Stop Diarrhea In A 3 Year Old Child, today we will share with you article about How To Stop Diarrhea In…