How To Teach A 3 Year Old To Write Numbers HBCUs – Relevant and Necessary in 21st Century America

You are searching about How To Teach A 3 Year Old To Write Numbers, today we will share with you article about How To Teach A 3 Year Old To Write Numbers was compiled and edited by our team from many sources on the internet. Hope this article on the topic How To Teach A 3 Year Old To Write Numbers is useful to you.

HBCUs – Relevant and Necessary in 21st Century America

HBCUs (Colleges è Università Storicamente Neri) anu ghjucatu un rolu vitale in a storia di l’educazione di i Stati Uniti ancu s’è certi critichi tentanu di marginalizà i so vasti rializazioni. À u listessu tempu, ancu s’è certi di sti critichi ancu dumandanu a so rilevanza in l’America di u XXI seculu, l’HBCU sò vitali è necessarii cum’è sempre.

Quandu i primi HBCU sò stati fundati prima di a Guerra Civile (1861-1865) – Cheney State University, (urigginariamente l’Istitutu per a Ghjuventù Culurata chì hè statu stabilitu dopu à Richard Humphreys (1750-1832), un filantropu Quaker mossu da i rivolti razziali di u 1829 in Filadelfia, PA hà legatu $ 10,000 (1/10 di u so patrimoniu) per creà una scola per “i discendenti di a razza africana”), u primu HBCU, in Filadelfia in u 1837, l’Università Lincoln (originariamente Ashmun Institute) vicinu à Filadelfia in u 1854 (da 1854). John Miller Dickey (1806-1878), un ministru presbiterianu) cum’è u primu HBCU per furnisce una educazione superiore in arti è scienze per i maschi neri, è Wilberforce, u primu HBCU privatu in una fermata di ferrovia sotterranea (per liberà i schiavi in ​​fuga da u ” schiavitù di l’ignuranza”) in Wilberforce (fundata da i membri di a Chjesa Episcopale Metodista è chjamatu dopu à l’abolizionistu di u 18u seculu William Wilberforce (1759-1833)), Ohio in u 1856, “era illegale insignà à i Neri à leghje è à scrive” postu chì i Neri alfabetizzati. w Hè cunsideratu cum’è “periculoso” per a sucità.[1]

In cunseguenza, prima di l’iniziu di a Guerra Civile, u tassu di l’analfabetisimu Negru superava u 95% cù a maiuranza di Neri alfabetizzati cuncentrati in u Nordeste. Inoltre, per via di l’assenza di scole per affruntà i so bisogni intellettuale, quasi tutti i neri alfabetizzati di l’era di a Guerra Civile sò stati autodidatti.

Dopu à a Guerra Civile, a prima era HBCU (1865-1915) cuminciò quandu e liggi chì pruibiscenu l’educazione negra sò stati annullati. U nùmeru di HBCU hà splutatu ancu s’è l’ambivalenza è l’ostilità assoluta (traduttu in e lege di segregazione razziale di Jim Crow chì sò stati promulgati in u 1876 è sò stati intricciati finu à u 1965) sò stati in u Sud scunfittu.

Cù una esigenza eccessiva per l’educazione da i schiavi emancipati è e so famiglie (quandu sempre intactu) chì eranu impediti di assistisce à l’istituzioni bianche, cumprese una vasta maiuranza in u Nordu (finu à l’anni 1950 è 1960), HBCU (stabilitu da chjese, gruppi missionari è filantropi) s’imbarcò forse in a più grande trasformazione educativa in a storia. Fora di a pupulazione esclava prima di più di 4 milioni, per Kenneth Ng, Ridistribuzione di Ricchezza, Race and Southern Public Schools, 1880-1910 (Archivi di Analisi di Politica Educativa 13 May 2001), “A realizazione educativa negra hè stata sustanziale”. L’alfabetizazione negra hà aumentatu à 10% da 1880, 50% da 1910, è 70% da 1915. Cunsiderendu Plessy v. scole segregate, è l’oppressive lege raciali miridiunali di l’era, u successu assai in parte per via di i sforzi di HBCU era miraculosu – in e parolle di Ng, “un successu raramenti tistimuniatu in a storia umana”.

L’aumentu stupente di l’alfabetizazione negra era principalmente dovutu à l’HBCU in quantu o in cunghjunzione cù e scole elementari è secundarii stabilite sottu Plessy v. Ferguson. Prima di u 20u seculu, assai HBCU anu da furnisce l’educazione elementaria è secundaria è i corsi di preparazione di l’università prima chì i studienti puderanu perseguite un diploma universitariu cù alcuni focalizzati solu nantu à i masci neri (per esempiu, Morehouse College fundatu in Atlanta, GA in u 1867, u alma mater di u premiu Nobel di a pace è u capu di i diritti civili Martin Luther King, Jr. (1929-1968)) è altri solu nantu à e femine nere (per esempiu, Spelman College fundatu in un sotano di a chjesa in Atlanta, GA in u 1881 chì hè statu recentemente classificatu # 1). in un sondaghju nantu à “a mobilità suciale per via di a so impressiunanti rata di graduazione di 77%). HBCUs generalmente ùn anu micca perseguitu solu l’educazione post-secundaria finu à dopu à u 1900. Per u presidente George HW Bush in ghjennaghju di u 1991, “À un tempu quandu assai scole anu sbarratu e so porte à Neri americani, questi culleghji offrenu a megliu, è spessu l’unica, opportunità per una educazione superiore “.

Dopu à l’avanzati significativi in ​​l’alfabetizazione negra, a seconda era di HBCU (1916-1969) si concentrava in a creazione di una classe prufessiunale è media negra. I so sforzi, ancu se scontru serii ostaculi. Pochi Neri avianu i risorsi finanziarii per utilizà sti prufessiunali è menu Bianchi anu interessatu à i so servizii. Duranti stu periodu per assicurà chì i Neri puderanu realizà benefici ecunomichi da i so diplomi, HBCU, per Ronald Roach, Celebrating the History And Contributions of Black Colleges (Black Issues, 21 October 2004) hà cambiatu u so focus da l’arti liberali à l’educazione industriale è prufessionale dopu à l’animazione. dibattiti trà educatore, autore, oratore Booker T. Washington (1856-1915), (un graduatu di l’Università di Hampton (Hampton, VA) è passatu presidente di l’Università di Tuskegee) chì hà cridutu a megliu opportunità per i Neri per “attene à l’ugualità … era attraversu. l’accumulazione di putere, ricchezza è rispettu per mezu di travagliu duru in a pratica [vocational] métiers” è sociologu, autore, storicu WEB DuBois (1868-1963) chì hà cridutu chì “l’ugualità è u sensu di u scopu venenu solu se i Neri di talentu sò permessi di studià l’arti è e scienze” in più di i mistieri prufessiunali.[2]

Irnicamenti, però, a culminazione riescita di u muvimentu di i diritti civili in u 1968 chì hà guadagnatu à i Neri u dirittu di votu, hà abbattutu i barrieri di a segregazione è offre una prutezzione impurtante contr’à a discriminazione razziale è e novi opportunità, hà in realtà minacciatu i HBCU chì portanu à a so terza era (una di minacce à a so viabilità è ancu à a sopravvivenza, malgradu l’aiutu di u guvernu attraversu u Titulu III di l’Attu di l’Educazione Superiore di u 1965) cum’è l’iscrizzione cum’è un percentinu di Neri immersi. Da u 1965 à u 1969, circa 80% -99% di i Neri sò stati iscritti in HBCU. Da u 1970 à u 2010, menu di u 10% di i Neri sò iscritti in HBCU cù assai apprufittannu di l’istituzioni pubbliche è private disegregate, i culleghji comunitari è istituzioni di dui anni.

Questa era di decadenza, di difficultà finanziaria (in particulare trà istituzioni non supportate da u Statu), è di transizione in quale alcuni sò diventati (per esempiu, West Virginia State University) o diventanu istituzioni bianche magiurità, senza sorpresa, hà purtatu dibattiti nantu à a pertinenza è ancu a necessità cuntinuata. per i HBCU, a so missione è u focu è ancu a so rilevanza in l’America di u XXI seculu. U fattu, però, resta – i HBCU sò necessarii è pertinenti cum’è sempre cù un rolu criticu cuntinuatu per assicurà, perchè hè imperativu chì, in e parolle di u senatore americanu Barbara Mikulski (D-MD) cum’è cuntatu in u Dr. E. Lee Lassiter, Coppin’s HBCU Role Chosen for a National Salute articulu di u 1 di settembre di u 2006, “tutti i nostri figlioli anu una chance di successu, è per assicurà chì anu e cumpetenze di u XXI seculu è … pensendu per i travaglii di u XXI seculu”.

Cù ogni gruppu demugraficu cù l’eccezzioni di i Bianchi è di l’Asiatici in regressione in quantu à a realizazione accademica generazionale, hè essenziale chì l’HBCU si focalizeghja nantu à l’educazione minoritaria. Per John Silvanus Wilson, Jr., America’s Historically Black Colleges and Universities and the Third Transformation (A Presidenza. U Cunsigliu Americanu di l’Educazione. Winter 2010) a realizazione accademica generazionale trà tutte e razziali appena migliuratu cù u 35,5% di tutti l’individui 25-29 guadagnanu un 34.9% di tutte e persone di 30 anni è più vechji (propulsatu assai in parte à l’Asiatici – 66.3% di 25-29 anni versus 54.5% di 30+ anni è bianchi – 41.8% di 25-29 anni- anziani versus 38,0% di 30+ anni). I numeri variavanu da disappointing à dismal quandu si trattava di Neri, Hispanici è Indiani americani. I neri anu patitu u minimu erosione cù u 24,3% di i 25-29 anni chì guadagnanu un diploma universitariu versus 24,6% di u gruppu di età 30+. U 16,8% di l’ispanici 25-29 anni hà guadagnatu un diploma universitariu versus 18,1% di quelli 30+ è solu 16,3% di l’Indiani americani (un gruppu di destinazione educatu da HBCU guidati da a creazione di l’Università di Hampton di un prugramma educativu formale orientatu à i so bisogni. in u 1878) in a fascia di età 25-29 hà guadagnatu un diploma universitariu versus a figura di 21,7% per quelli 30 è più vechji.

Siconda, secondu u Dipartimentu di l’Educazione di l’Uffiziu per i Diritti Civili di i Stati Uniti, più di l’80% di i Neri chì anu guadagnatu diplomi in odontoiatria è medicina anu assistitu à dui HBCU (Howard University, Washington, DC è Meharry Medical College, Nashville, TN) specializate in questi campi. . Attualmente e duie scole cuntanu u 19.7% di tutti i gradi di medicina è odontoiatria attribuiti à i studienti neri. Inoltre, i HBCU anu cuntatu a furmazione di u 75% di l’ufficiali Neri in e Forze Armate di i Stati Uniti, u 75% di i Neri cun PhD, u 80% di i Neri chì occupanu pusizioni di ghjudiziaria federale, è u 50% di i Docenti Neri chì insegnanu in istituzioni tradizionalmente Bianche.

Terzu, i HBCU cuntinueghjanu à esse à l’avanguardia di i studienti neri chì guadagnanu diplomi in scienza, tecnulugia, ingegneria è matematica (STEM), chì hè soprattuttu criticu postu chì i diplomi in campi STEM (chì sò essenziali se i Stati Uniti anu da esse cumpetitivi in ​​una ecunumia glubale, guidata da a tecnulugia), anu diminuitu significativamente in l’ultimi 10 anni (finu à u 22%-26% per i studienti chì ricevenu bacheloru in informatica è matematica) cù u 70% di a crescita di i 18-24 anni chì perseguenu sti campi cumposti da studienti minoritari (cumpresu un aumentu di 19% attribuitu à i Neri Americani di quellu gruppu d’età) cum’è dichjaratu in Fueling Education Reform: Historically Black Colleges Are Meeting a National Science Imperative da Steve Suitts (Southern Education Foundation, Atlanta, GA, lugliu). 3, 2003), è classificatu altu in quantu à i studienti chì seguitanu una furmazione graduata è post-doctorale. Cù questu in mente, una era di rinascita per i HBCUs hè probabile dipende da a so enfasi nantu à i sughjetti STEM.

Vantaggi supplementari offerti sò una dimensione di classa più chjuca di quella dispunibule in l’università tradiziunali (furnendu una sperienza più persunalizata), opportunità di serviziu di a cumunità (per esempiu, mentoring studenti di elementari, liceu è liceu è assistenza à l’urganisazioni caritative) chì arricchiscenu i studienti è i membri di a cumunità, è opportunità. per i reclutatori di i scoli graduati è di risorse umane chì cercanu, in e parolle di Jeff McGuire, The Historical Black College & University: Choosing the right historical college black for you (College View, 18 dicembre 2009), “diversità è talentu chì ùn sò micca capaci di truvà. in altrò”.

Un ultimu mutivu impurtante chì i HBCU conservanu i so roli critichi hè a so atmosfera pusitiva è u focu più profondu nantu à i cuntributi culturali è storici afro-americani è minoritari è u fattu chì furniscenu minoranze (assai di quali anu sperimentatu discriminazione o inuguaglianza durante una parte di a so vita, cumprese quelli nati in l’era post-Dritti Civili cumpresi l’anni 1980 è 1990) cù una più grande autostima per via di l’ampia gamma di sfondi socioeconomichi è culturali chì venenu è per via di a dispunibilità di supportu è rete di rimediazione / ritenzione quandu sperimentanu sfide accademiche. In e parolle di Cedar Lawrence, un recruiter à l’Università Statale di Fort Valley (Fort Valley, GA) HBCU furnisce una atmosfera induve ponu esse “assai aperti per discutiri i prublemi chì facenu a ghjente di culore … suluzioni per fà e cose megliu” in un atmosfera di famiglia senza preoccupari di “ciò chì a ghjente pensa di a razza” è / o altri stereotipi.

In cunclusione, i HBCU sò pertinenti è necessarii in l’America di u XXI seculu. Cù e so offerte di corsi in i campi STEM, dimensioni di classi più chjuche, rete di rimediu / ritenzione / supportu, diversità è apertura, HBCU sò critichi micca solu per l’America urbana, ma ogni cumunità di a sucetà tecnologica basata in a cunniscenza d’oghje è di dumani. L’HBCU sò essenziali per assicurà uguali opportunità è un futuru luminoso per i studienti di tutte e razze, soprattuttu perchè i so sforzi continui è cuntributi indirizzanu in modu proattivu l’ostaculi socio-ecunomichi chì puderanu scoraggià è intellettualmente è infine psicologicamente è economicamente arretratu razze intere. A storia ricca è passata di HBCU dimustra chjaramente chì fermanu un equalizer putente per assicurà chì ogni sognu, indipendentemente da a classa ecunomica è a razza, anu à u minimu, una pussibilità realistica di esse rializatu.

[1] Lakisha Heard. L’analfabetismo trà l’Africani Americani. 18 dicembre 2009. http://www.oppapers.com/essays/African-American-Literacy/261112

[2] A Storia di i Collegi è Università Storicamente Neri: Una Tradizione ricca di storia. Vista di u College. 18 di dicembre di u 2009. [http://www.collegeview.com/articles/CV/hbcu/hbcu_history.html]

Video about How To Teach A 3 Year Old To Write Numbers

You can see more content about How To Teach A 3 Year Old To Write Numbers on our youtube channel: Click Here

Question about How To Teach A 3 Year Old To Write Numbers

If you have any questions about How To Teach A 3 Year Old To Write Numbers, please let us know, all your questions or suggestions will help us improve in the following articles!

The article How To Teach A 3 Year Old To Write Numbers was compiled by me and my team from many sources. If you find the article How To Teach A 3 Year Old To Write Numbers helpful to you, please support the team Like or Share!

Rate Articles How To Teach A 3 Year Old To Write Numbers

Rate: 4-5 stars
Ratings: 5511
Views: 29595587

Search keywords How To Teach A 3 Year Old To Write Numbers

How To Teach A 3 Year Old To Write Numbers
way How To Teach A 3 Year Old To Write Numbers
tutorial How To Teach A 3 Year Old To Write Numbers
How To Teach A 3 Year Old To Write Numbers free
#HBCUs #Relevant #21st #Century #America

Source: https://ezinearticles.com/?HBCUs—Relevant-and-Necessary-in-21st-Century-America&id=3505356

Related Posts

default-image-feature

How Many Pounds Should A 3 Month Old Girl Weigh Mule Deer Hunting? Things You Must Learn Before Your Hunting Trip

You are searching about How Many Pounds Should A 3 Month Old Girl Weigh, today we will share with you article about How Many Pounds Should A…

default-image-feature

How Many Pounds Should A 3 Month Old Baby Weight Seven Day Cabbage Soup Diet Plan

You are searching about How Many Pounds Should A 3 Month Old Baby Weight, today we will share with you article about How Many Pounds Should A…

default-image-feature

How To Teach A 3 Year Old To Tie Shoes Facts About Betty Kresin, Eminem’s grandmother

You are searching about How To Teach A 3 Year Old To Tie Shoes, today we will share with you article about How To Teach A 3…

default-image-feature

How Many Pounds Does The Average 3 Year Old Weigh Ultralight Fishing – The Most Enjoyable and Effective Way To Catch Fish

You are searching about How Many Pounds Does The Average 3 Year Old Weigh, today we will share with you article about How Many Pounds Does The…

default-image-feature

How To Teach A 3 Year Old To Ride Bike How To Help Your Child Learn How To Iron-Part 1

You are searching about How To Teach A 3 Year Old To Ride Bike, today we will share with you article about How To Teach A 3…

default-image-feature

How To Teach A 3 Year Old To Recognize Numbers Learn Ninjutsu – What IS the Kihon Happo of Ninpo-Taijutsu?

You are searching about How To Teach A 3 Year Old To Recognize Numbers, today we will share with you article about How To Teach A 3…