How To Travel By Plane With 3 Month Old Baby 8 Days Itinerary to Discover Sri Lanka With Kids in Tow

You are searching about How To Travel By Plane With 3 Month Old Baby, today we will share with you article about How To Travel By Plane With 3 Month Old Baby was compiled and edited by our team from many sources on the internet. Hope this article on the topic How To Travel By Plane With 3 Month Old Baby is useful to you.

8 Days Itinerary to Discover Sri Lanka With Kids in Tow

Sri Lanka hè un locu perfettu per viaghjà cù i zitelli. Ci hè tantu da vede è fà per i zitelli chì ci vole almenu un mesi per piacè. Cù 8 ghjorni in manu, avemu marcatu i lochi nantu à a mappa di Sri Lanka chì ponu esse visitati cù un zitellu in tow è andemu.

Eccu u nostru ultimu 8 Ghjorni u megliu itinerariu di Sri Lanka per voi!

Colombo – Kandy / Sigiriya / Dambulla – Nuwara Eliya / Horton Plains / Parcu Naziunale di Udawalawe – Galle (in route Mirissa) – Negombo (in route Bentota)

Ghjornu 1: Delhi à Colombo (Sri Lankan Airlines) / Colombo à Kandy (Pinnawala Elephant Orphanage in route) / Esplora Kandy / Notte à Kandy

Avemu decisu di saltà Colombo è andà direttamente à a cità sacra di Kandy. Squeezing in Pinnawala Elephant Orphanage in a nostra strada per Kandy hà servitu cum’è una pausa assai necessaria da u viaghju. Mini-me ùn pudia mantene a so eccitazione. Hè caru chì i zitelli ùn si annoianu micca di fà o di vede a stessa cosa una volta è una volta, piuttostu chì si godenu in modu analogu ogni volta. Prufittà di a predictibilità hè unicu per i zitelli, pensu. Dopu avè vistu elefanti in u salvaticu è salvaticu in i Parchi Naziunali in India, eiu è u maritu ùn eramu micca veramente interessatu in Pinnawala. In ogni casu, eramu definitivamente interessatu à guardà a felicità è l’eccitazione di a nostra figliola mentre alimentava un elefante. Pinnawala hè una bella riserva naturale induve i zitelli ponu divertisce mentre passanu u tempu cù una di e criature più giganti è intelligenti ma umili.

Kandy pareva bellu è serenu, inzuppatu di pioggia. U nostru cunduttore hà firmatu a vittura per noi per ammirazione di a vista d’uccello di Kandy da u sediu d’Arthur (puntu di vista Kandy) prima di abbandunà à l’hotel. Avemu passatu un tempu meraviglioso respirando in e vedute affascinanti da u nostru balcone di a stanza mentre sorsi u tè (Una di e mo parte preferita di u viaghju) mentre mini-me cliccava centinaie di ritratti in modu aria (Una di e so parte preferite di viaghju).

A nostra sera hè stata adurnata cù una spettaculu stupenda in Kandy Sri Lanka Cultural Show. Hè pienu di vita è stravaganza di culore. Artisti cù i so spettaculi energici, vistimenti vividi, racconti folklore avvincenti, twirling perpetuu, turbulente è attu di gran finale in aria aperta ti facenu saltà un battitu. I zitelli è l’adulti piacenu ugualmente stu spettaculu graziosu.

Finimu a nostra ghjurnata cù una visita à u Tempiu di a Reliquia Dente. A cerimonia di sera in u tempiu hè veramente degna di tistimunianza. Ancu s’ellu ùn pudemu micca vede a reliquia sacra di u dente di u Buddha, postu chì hè allughjata in una struttura d’oru decorativa, ma l’esperienza di tuttu hè stata bella. Camminà per e strade di Kandy era u puntu culminante di u nostru primu ghjornu in Sri Lanka. Malgradu tuttu u trambustu, Kandy hà pigliatu a mo attenzione per via di i so palazzi di stile classicu Kandyan è culuniale. I mercati occupati è vivaci valenu a pena una passeggiata. Mini-me era innamuratu di i tuk-tuks chì diventò u nostru modu di trasportu preferitu in Sri Lanka.

U ghjornu 2: Kandy à Sigiriya / Dambulla / Notte à Kandy

Se vulete fà Dambulla è Sigiriya in un ghjornu, avete da svegliate abbastanza prestu. Avemu cuminciatu per Dambulla à 5 di a matina. Ma ùn vi dispiace micca di alzarti prima una volta chì avete visitatu u tempiu di a grotta di Dambulla è a Sigiriya Lion Rock. A caminata ùn hè micca cusì difficiule cum’è avemu pensatu chì seria. Un trattatu visuale aspetta quandu unu ghjunghje à a cima. L’ochji si cunfondenu sia per ammirazione di e ruine o per piacè di e splendide vedute circundante.

Ghjornu 3: Kandy à Nuwara Eliya / Notte à Nuwara Eliya

Abbastanza hè statu scrittu annantu à u viaghju in trenu scenicu da Kandy à Nuwara Eliya è mi piacerebbe viaghjà in trenu, ma in qualchì manera preferite viaghji stradali perchè dà una libertà di pause induve è quandu vulete; tocca è gode di e viste maravigliose; cliccate nantu à e foto cum’è è quandu vulete è dà a pussibilità di cunnette è cunnosce u latu lucale. Hè solu una questione di preferenze.

U viaghju stradale da Kandy à Nuwara Eliya hè statu unu di i viaghji stradali più drammatici chì aghju mai sperimentatu. À ogni volta, a magia si sviluppa. Aghju respiratu l’aria fresca è savuratu i panorami ammalianti di u paese magicu di a muntagna chì si stende à fiancu di colline ondulate coperta da fiori di colori vivaci chì si burlanu di a paleta di culori assortiti è di lussureggianti piantazioni di tè, di numerose cascate è di corsi d’acqua. Bere in a bella campagna ti fa sete, brama di più.

Avemu pranzu in un ristorante in Ramboda Falls Hotel. Era veramente un pranzu cù vista. Manghjendu l’autentica cucina di Sri Lanka mentre sguassate in e belle vedute di e cascate di Ramboda chì anu muntagne ombre in u fondu avvolte da lussuosi giardini di tè. Ùn hè micca invitante ? Esperienza assoluta d’anima è pancia.

Ci sò parechje fabbriche di tè in a strada di Nuwara Eliya è in Nuwara Eliya. Pudete visità qualcunu di elli per vede tuttu u prucessu di produzzione di tè, da a cugliera à l’asciugatura à l’asciugatura. A visita di a fabbrica di tè guidata da un staffu graziosu di una ragazza hè una sperienza di apprendimentu per i zitelli. Mini-me hè stata surprised per sapè chì sei à sette tipi di tè, cum’è tè verde, tè neru, tè biancu è assai più ponu esse acquistati da a stessa pianta di tè solu per cambià a cumminazzioni di diverse foglie di a stessa pianta. À a fine di u tour, vi facenu tastà tutte e variità di tè per pudè cumprà quellu chì vi piace più. A mo sperienza dice chì u prezzu di tè in a fabbrica hè relativamente più altu ch’è in i buttreghi esterni. Allora, basta à sperimentà u prucessu di preparazione di tè è cumprà da fora.

Era maravigghiusu di fà una passeggiata di sera per e strade di Nuwara Eliya. Passendu per Victoria Park, Golf club è alluntanassi intornu à u lavu Gregory; era ora di cena. Araliya Green City food court era una scelta perfetta per cena mentre ascoltava a banda in diretta.

Ghjornu 4: Nuwara Eliya à Horton Plains / Notte à Nuwara Eliya

Esattamente à 5 am, avemu principiatu un viaghju di 1 ora à Horton Plains. Hè megliu ghjunghje prima di 6 di a matina è principià a caminata appena apre, perchè hè abbastanza affollata soprattuttu i fine di settimana è diventa ancu nebbiosa è nebulosa soprattuttu dopu à 10. Ci vole circa 3-4 ore à a fine di u mondu è torna è hè. una caminata abbastanza faciule. Ci stemu nantu à a scogliera fighjendu a valle in pura maraviglia quandu ghjunghjenu à a fine di u mondu. Deep Ravine mostra picculi paesi cù belli giardini di piantazioni di tè è dicenu chì pudete vede a costa sudu in un ghjornu chjaru. Hè raru, però. Hè stata una sperienza fantastica. Se u tempu permette, pudete prufittà di e caminate più longu à Mt Kirigalpoththa è Mt Thotupola.

In u nostru modu di ritornu à Nuwara Eliya, u nostru cunduttore hà suggeritu di visità Moon Plains chì si trova à pocu km da Nuwara Eliya perchè avemu avutu ancu una meza ghjurnata per andà. Ancu s’ellu era apprehensive, l’avemu dumandatu di purtarici in i Moon Plains. Appena avemu ghjuntu à a splutazioni di sementi di patata chì hè l’iniziu di i Moon Plains, i nostri apprensioni si sò fusi in a nebbia. A cavalcata lungo i camini di curvatura è di volta hè diventata incantevule mentre i terreni mozzafiato si sviluppavanu davanti à noi. A vista da u Second World’s End era seducente. Iè! Montagne sbiadite in u luntanu, fureste cuperte da a bruma danzante, quiete assoluta vinta da u sonu di l’uccelli ogni tantu, è e vedute chì dà una nova definizione à a bellezza riassume Moon Plains. Si pò vede e muntagne colossali di Sri Lanka, vale à dì. Pidurutalaga (più altu), Single Tree Mountain, Kikiliyamana Mountain, Great Western Mountain, Konical Hill Mountain, Kirigalpoththa Mountain, Thotupola Mountain, Hakgala Mountain è Namunukula Mountain da i Bomuruella Plains. Una parolla. Incantevule.

Ghjornu 5: Nuwara Eliya à Udawalawe National Park / Overnight in Udawalwe Resort

Preferimu alzà u più prestu pussibule quandu viaghjamu. Hè sempre faciule è senza fastidiu per ghjunghje è accede à l’attrazioni maiò chì altrimenti sò affollate à l’ore di punta. Cum’è sempre, seguendu a nostra strategia, avemu principiatu per u Parcu Naziunale di Udawalwe à 4 ore di a matina è ghjunghjemu quì à 8 ore di sera. U megliu tempu per visità Udawalwe per u safari hè à l’alba (a porta si apre à 6 ore di sera) quandu pudete assistisce ancu à l’alba fascinante. . Avemu missu chì, in ogni modu, u parcu era relativamente menu affollatu è mini-me reveled in u safari di 4 ore cù una guida esperta disposta da u nostru resort in Udawalwe. Avemu vistu una banda di elefanti cù un simpaticu elefante di pochi mesi, coccodrilli, bufali d’acqua, lucertole, cervi maculati, scimmie è diverse spezie d’uccelli. Spotting the beautiful vibrant tucan was the highlight of safari. Avemu finitu a nostra ghjurnata cù un bellu tramontu à Udawalwe chì hà lavatu u mo dispiacere di mancassi l’alba.

Ghjornu 6: Udawalawe à Galle (in route Mirrisa) / Notte à Galle

Infine, era un tempu di spiaggia, u mutivu principale chì a ghjente visita Sri Lanka. Eramu partiti per Galle cun una fermata assai cunsigliata à a cità di a spiaggia, Mirissa. Ci hà pigliatu un pocu più di 3 ore per ghjunghje à Mirissa. A spiaggia di Mirissa hà rispostu à e nostre aspettative. Una spiaggia bella è tranquilla cù aura rilassata. A mo zitella era un pocu dispiaciuta postu chì ùn pudemu micca fà u tour d’osservazione di balene per via di u malu tempu. Eru tristu ancu perchè era assai eccitata solu di pensà à avè un sguardu di delfini amichevuli in l’oceanu è pensu chì hè u megliu chì i zitelli ponu gode in Sri Lanka. Avemu prumessu di purtalla torna in Sri Lanka durante a stagione di osservazione di e balene.

Ghjornu 7: Esplora Galle / Notte à Galle

Galle hè una piccula cità coloniale olandese sognante. U mischju abbagliante di culori è architettura ci hà abbagliatu. Spiemu a bella cità à pede ma i nostri ochji è i nostri pedi ùn si sò mai stanchi. U bellu faro biancu, strade animate cù sfumature vivaci di fiori, forme strane di finestre è porte è u vechju Forte Olandese di Galle, chì hè a maiò attrazione in Galle, facenu un locu perfettu per esse. Avissi cunsigliatu di mantene Galle cum’è una basa per a maiò parte di u viaghju in Sri Lanka. Avemu passatu a nostra sera à a spiaggia di Unawatuna fighjendu u sole tramontu in l’oceanu lascendu daretu à i sfumaturi perfetti per colore i nostri mumenti in Galle.

Ghjornu 8: Galle à l’Aeroportu Bandaranaike (in route Bentota / Negambo) / Volu di mezzanotte à Delhi

Era u nostru ultimu ghjornu è ci vulia à prufittà. U nostru volu era à mezanotte, cusì avemu avutu abbastanza tempu in manu. L’unicu mutivu per indulge in u Madu Ganga River Safari in Balapitiya era di vede u puntu induve u fiumu scontra l’oceanu, ma a cruciera hè stata una sorpresa cù a so multitùdine sperienze. Firmà in u vechju tempiu Kothduwa in u fiume, facendu strada à traversu Mangroves maravigghiusu, tastà l’autenticu tè di cannella in Cinnamon Island, godendu a terapia di pisci è tistimuniendu u fiumu chì finisce in l’oceanu; Madu River hà assai da offre.

Avemu visitatu Turtle Hatchery cun pura eccitazione, ma partiti prima abbattuti. Aviu imaginatu e tartarughe chì si sbarcavanu à a riva di u mare è mi paria cum’è un veru piacè visuale di tistimunià queste simpatiche creature in u so habitat naturale. Ma mentre andemu in l’incubariu, aghju intesu chì ùn hè micca ciò chì avemu imaginatu. Era spaventosa è spaventosa di vede decine di tartarughe di diverse dimensioni è età schiacciate in i picculi stagni cù l’acqua sporca puzzolente. “Quandu liberate sti tartarughe in l’oceanu?” Aghju dumandatu. “Alcuni dopu à pocu di ghjorni è altri dopu à pochi mesi, dipende”. a guida rispose. Mini-me hà negatu chì tene u zitellu di tartaruga in e so mani. Harassing elli solu per una foto ùn hè micca una cosa ghjustu da fà, una zitella di a so età puderia ancu capisce. Chì ci hè allora? U tuttu paria cum’è un prughjettu di soldi piuttostu chè u prughjettu di cunservazione. Litteralmente torturanu animali minusculi per u so propiu interessu. Ùn avissi mai cunsigliatu à nimu di visità Turtle Hatcheries in Sri Lanka. L’animali sò megliu in natura cum’è semu sempre felici in e nostre case. Lasciali esse. Per piacè.

Ci fermamu in diverse spiagge (Hikkaduwa, Bentota, Mount Lavinia è Negombo) durante u nostru viaghju da Galle à l’aeroportu Internaziunale di Bandaranaike. Ùn ci hè nunda cum’è troppu di spiaggia ghjustu! Negombo hè un locu meravigliosamente perfettu mentre aspettate u vostru volu di ritornu in casa per via di a so vicinanza à l’aeroportu internaziunale (20 minuti di viaghju)

Prima di lascià, ùn vi scurdate di indulge in u piacè di shopping perchè Sri Lanka hà assai da offre in quantu à l’artighjanatu lucali è tradiziunali. Aghju purtatu ancu un pezzu di Sri Lanka in forma di ricordi maravigghiusi.

Sri Lanka, torneremu prestu per gode di i lochi chì avemu mancatu !

Sri Lanka hà tutti l’elementi chì facenu un destinazione A-okay per i zitelli. Spergu chì u nostru itinerariu di 8 ghjorni vi aiuta à piacè è à scopre Sri Lanka megliu cù i zitelli.

Sò abbastanza tentatu di aghjunghje Sri Lanka à a vostra lista di bucket? Chì cambiassi in u nostru itinerariu se site digià statu in Sri Lanka?

Video about How To Travel By Plane With 3 Month Old Baby

You can see more content about How To Travel By Plane With 3 Month Old Baby on our youtube channel: Click Here

Question about How To Travel By Plane With 3 Month Old Baby

If you have any questions about How To Travel By Plane With 3 Month Old Baby, please let us know, all your questions or suggestions will help us improve in the following articles!

The article How To Travel By Plane With 3 Month Old Baby was compiled by me and my team from many sources. If you find the article How To Travel By Plane With 3 Month Old Baby helpful to you, please support the team Like or Share!

Rate Articles How To Travel By Plane With 3 Month Old Baby

Rate: 4-5 stars
Ratings: 7428
Views: 26903137

Search keywords How To Travel By Plane With 3 Month Old Baby

How To Travel By Plane With 3 Month Old Baby
way How To Travel By Plane With 3 Month Old Baby
tutorial How To Travel By Plane With 3 Month Old Baby
How To Travel By Plane With 3 Month Old Baby free
#Days #Itinerary #Discover #Sri #Lanka #Kids #Tow

Source: https://ezinearticles.com/?8-Days-Itinerary-to-Discover-Sri-Lanka-With-Kids-in-Tow&id=9870361

Related Posts

default-image-feature

How To Transfer Old Contacts To New Phone Pixel 3 Photo Requirements for Indie Films – Record Keeping, Deliverables, and Media Submissions

You are searching about How To Transfer Old Contacts To New Phone Pixel 3, today we will share with you article about How To Transfer Old Contacts…

default-image-feature

How High Of A Fever For A 3 Year Old African Travel Tips When Visiting Mozambique

You are searching about How High Of A Fever For A 3 Year Old, today we will share with you article about How High Of A Fever…

default-image-feature

How To Transfer Data From Old Phone To Pixel 3 The Most Dangerous Threat to Your Staff and Business Survival

You are searching about How To Transfer Data From Old Phone To Pixel 3, today we will share with you article about How To Transfer Data From…

default-image-feature

How Frequently Should I Feed My 3 Month Old Baby Baby Food Mill – Puree Wholesome & Natural Food for Your Little Ones

You are searching about How Frequently Should I Feed My 3 Month Old Baby, today we will share with you article about How Frequently Should I Feed…

default-image-feature

How To Train Your Dragon Suitable For 3 Year Old Educational Preschool Activities – 3 Ways To Help Your 3 Year Old Build A Love For Blocks

You are searching about How To Train Your Dragon Suitable For 3 Year Old, today we will share with you article about How To Train Your Dragon…

default-image-feature

How Fast Should A 15 Year Old Run 3 Miles Discovery in Grassy Cove Saltpeter Cave

You are searching about How Fast Should A 15 Year Old Run 3 Miles, today we will share with you article about How Fast Should A 15…