I Have An Old Intuos 3 And Need The Driver Asus R1E Tablet PC Review

You are searching about I Have An Old Intuos 3 And Need The Driver, today we will share with you article about I Have An Old Intuos 3 And Need The Driver was compiled and edited by our team from many sources on the internet. Hope this article on the topic I Have An Old Intuos 3 And Need The Driver is useful to you.

Asus R1E Tablet PC Review

In una entrata precedente aghju parlatu di l’Asus R1E. Dopu avè passatu un pocu di tempu cun ellu, sò avà prontu à passà u mo ghjudiziu finale nantu à stu bellu pezzu di hardware.

Quandu si tratta di l’urdinatori, sò stabilitu nantu à e marche per una certa ragione. Certi marchi mi piace per a qualità, cum’è Nvidia è Enermax, altri perchè aghju utilizatu quella marca per una eternità è ùn hà mai avutu un prublema. Asus cade in questa ultima categuria, aghju utilizatu a marca Asus dapoi anni in a maiò parte di l’urdinatori di scrittura chì aghju custruitu annantu à l’anni. A scheda madre è a carta video tendenu à esse di a marca Asus solu perchè sò spessu i primi cù novi gadgets è funziunalità è, cum’è aghju dettu, ùn anu mai fallutu in mè.

Quandu aghju cuminciatu à circà una tableta PC in modu specificu, aghju trovu rapidamente chì, ancu s’ellu ci hè una varietà abbastanza larga di marche è mudelli, a maiò parte di elli parenu esse un laptop ordinariu cù un touchscreen slapped. Ovviamente quandu cercate un laptop per un pezzu avanzatu di hardware nantu à questu, pudete aspittà chì u laptop sia mudificatu per questu quì è quì. E mentri micca tutti i fabricatori sò à l’altezza di sta aspettativa, alcuni si distinguenu. Frà quale hè u R1E.

Andate a tableta, sì o nò ?

Prima di immergemu in qualcosa di più nantu à questu laptop, vogliu copre un picculu prublema chì aghju cù i tablet PC in generale è sì sì a persona ghjusta per cumprà unu.

I Tablet PC eranu inizialmente (è u 95% di elli sò sempre) destinati à l’omu d’affari chì viaghja. Sò suppostamente un grande rimpiazzamentu per un bloccu note, pudete purtallu cun voi induve andate senza avè un laptop voluminoso nantu à a vostra volta. L’argumentu per un tablet PC in l’uffiziu hè chì piglià note (durante una reunione per esempiu) diventa assai più faciule. Tuttavia, avete bisognu di cunsiderà se scrive nantu à una schermu hè veramente assai di una mellura annantu à scrive in un notebook è scrivendu in Word dopu. Soprattuttu perchè ùn avete micca aduprà a funzione di tableta di u laptop per qualcosa altru, vale a pena u cash extra? Ùn sò micca un omu d’affari, ma vogliu dì micca.

Ùn aghju micca statistiche per rinfurzà a seguente dichjarazione, ma pensu chì i tablet PC sò più populari in a cumunità di l’arti chè in ogni altru locu. Puderete disegnà nantu à u screnu hè assai più significativu di pudè scrive nantu à u screnu è puderia vale a pena u soldi extra per un artista in uppusizione à un omu d’affari chì pò piglià facilmente un bloccu note. Per l’artisti, hè un saltu assai grande in avanti si sò capaci di sketch in u so software graficu preferitu.

Prima di cumprà u R1E aghju lettu u blog di un omu d’affari (chì sfurtunatamenti persu u ligame) chì hà pruvatu à travaglià in una tableta PC durante e riunioni è cusì. Hè ghjuntu à a cunclusione chì u prucessu di amparà u laptop a vostra grafia è avè una macchina voluminosa cun voi tuttu u tempu ùn hè micca ghjuntu cusì utile cum’è prima crede. Di sicuru, hà avutu i so benefizii, cum’è esse capace di verificà u vostru e-mail in u locu è un accessu rapidu à e note, ma hà trovu chì quandu era in una riunione raramente hà riferitu à u so e-mail è guasi mai avutu à fighjà. note precedenti. Finalmente si sbarazzava di a cosa è tornò à un bonu vechju bloccu note. Morale di a storia: pensate assai per quessa chì vulete acquistà una tableta PC è cumu avete aduprà. U touch screen solu rende ogni tableta PC circa 50% più caru allora i so omologhi nurmali, cusì assicuratevi chì l’utilizate quandu decide di ottene.

I basi

Scuprite prima alcune di e cose basiche, cum’è e specificazioni di R1E.

OS: Windows Vista Business Edition

Harddisk: 160 GB

RAM interna: 2 GB

CPU: Intel dual core 2200MHZ

Dimensione di u screnu: 13,3 “(widescreen)

Wireless: Custruitu in cunnessu di rete wireless è cunnessu bluetooth.

Oltre à queste specifiche, hà ciò chì vi aspettate nantu à un laptop. Tappi audio, un rewriter di DVD, output VGA è un scanner di impronte digitali nifty chì vi parleraghju prestu.

Un’altra parte interessante di stu laptop hè a baia di l’unità intercambiabile chì in origine ospita u vostru DVD rewriter, ma pò esse scambiatu per una seconda batteria (inclusa) o un secondu discu duru (micca inclusu). L’unità hè apparentemente scambiabile in calore (anche se ùn aghju micca ancu pruvatu questu) cusì pudete solu cambià e cose mentre travagliate.

Solu una altra cosa chì vale a pena nutà hè u portu e-SATA chì pudete aduprà per cunnette tutti i vostri dispositi SATA esterni.

Esperienza d’utilizatore.

Una cosa chì hè vinutu subitu in mente quandu fighjulendu e specifiche per stu laptop era chì 2GB di memoria pareva piuttostu bassu, soprattuttu perchè era in esecuzione Vista Business. In più di questu avete ancu una versione di traccia di Norton Internet Security 2008 chì ùn hè micca esattamente amichevule per a memoria. Allora, dopu avè installatu a maiò parte di i prugrammi chì aghju utilizatu, mi aspettava un calu significativu di u rendiment, soprattuttu quandu travagliava in Photoshop, ma era piacevule sorpresu quandu u laptop pareva tene u so propiu contr’à a grande tensione di memoria. Sperivu pocu o nuddu ritardo quandu u laptop hè avviatu cumplettamente, ancu s’è devu dì chì u prucessu di avviamentu attuale pò piglià abbastanza longu. Sè avete bisognu di u vostru laptop in raffiche veloci ogni tantu, eviteraghju di chjude completamente è lasciate solu hibernate quandu ùn l’utilizate micca.

Safe for the long boot time u restu di u laptop pare travaglià abbastanza liscia. Cum’è cù qualsiasi laptop in questi ghjorni, avete una carica di prugrammi gratuiti è percorsi preinstallati in u vostru sistema chì pudete decide di mantene o micca. A navigazione in Internet ùn hè micca un fastidiu à tutti è u cunnessu wireless integratu faci u so travagliu bè per truvà è cunnette à e reti ghjusti. Stu laptop hà ancu a capacità di accende manualmente l’opzioni wireless è disattivate cù u cambiamentu di un buttone. U tempu di risposta di questu switch hè eccellente è accende o disattiva a vostra cunnessione Internet quasi direttamente (secondu e circustanze di sicuru).

Un liggeru prublema chì hà attiratu a mo attenzione hè chì u LED di putenza nantu à u laptop lampeghja dolcemente quandu u laptop hè in modu di dorme. Normalmente ùn ci saria micca un prublema cù questu, ma i diversi LED blu nantu à u laptop sò piuttostu brillanti. Ùn avete micca nutatu questu durante u ghjornu, ma per quelli di voi chì mantenenu u so laptop in u modu di sonnu durante a notte, di colpu, vederanu un splendore blu in a so stanza chì svanisce è esce. Questu pò esse riparatu rapidamente mettendu qualcosa nantu à i LED, cum’è un libru, ma hè un pocu dettagliu fastidiosu micca menu.

Stile Tablet!

À a parte impurtante! L’Asus R1E hà a capacità fantastica di chjappà a schermu 180 gradi è dopu chjude a schermu in daretu, questu vi lascia qualcosa chì s’assumiglia à un PDA oversized. Quandu u laptop hè in questu modu, perderà u vostru teclatu è u touch pad, ma uttene a capacità di utilizà a vostra penna per selezziunà, cliccà è scrive. Quandu girate u screnu intornu à l’imaghjini nantu à u screnu gira automaticamente di 90 gradi, furzendu à mantene a tavuletta in una pusizione “standing”. Per furtuna, per quelli chì ùn sò micca cusì appassiunati di sta piccula funzione, pudete turnà l’imaghjina torna à a norma cù a pressione di un buttone è cumincià à travaglià.

Perchè perdi u vostru teclatu è u pad toccu quandu site in u modu di tableta, tuttu ciò chì avete da fà hè fattu cù a penna inclusa (chì hè ben oculata in unu di l’anguli di u laptop). U clicu hè fattu toccu è a scrittura hè fatta scrivendu nantu à una piccula nota magica di post-it chì farà un tentativu di leghje a vostra cattiva scrittura. In particulare à u principiu, avarà prublemi, ma più l’utilizate, più veloce imparerà chì quelli ieroglifi sò in realtà lettere è numeri.

Utilizà a penna per disegnà hè notevolmente precisa. U R1E hè un Tablet PC Penabled, vale à dì chì implementa a famosa tecnulugia di tableta Wacom è face unu di i pochi tablet PC chì sustene a sensibilità di pressione (ancu se avete bisognu di scaricà i driver da Wacom.com prima per attivà a sensibilità di pressione). ). L’artisti seranu assai felici di sente questu, sò sicuru.

In quantu à u disegnu attuale, per esse onestu, mi aspettava prima chì una tableta PC sia un pocu off, sorta speak. In particulare u picculu spaziu trà a penna è u “paper” attuale m’hà avutu preoccupatu chì avissi da amparà à aduprà bè. M’hà surprisatu chì quandu aghju fattu alcuni disegni di prova, i risultati eranu più precisi cum’è quandu l’aghju fattu nantu à carta vera. Un altru plus per l’utilizatori di a tableta di l’artista!

Ultimu ma micca menu pocu dettagliu chì i nostri cari amichi Asus ùn anu micca scurdatu (hè per quessa chì mi piacenu). Cum’è a maiò parte di l’utilizatori di tableta sanu, a punta di una penna di tableta sguasserà in u tempu è duverà esse rimpiazzata. Asus hè abbastanza bellu per furniscevi cun 5 cunsiglii di rimpiazzamentu è un bonu strumentu per caccià u vechju. Chì duverebbe mantene u disegnu per l’anni à vene.

Scanner di impronte digitali

E misure di sicurezza biometrica sò lentamente integrate in a vita di ogni ghjornu è ùn sò più una cosa per i palazzi di u guvernu sicretu è i filmi di James Bond. Oghje pudete ancu ottene a vostra porta di fronte per apre cù a vostra impronta digitale se vulete veramente.

In l’urdinatori, stu sviluppu hè statu soprattuttu riservatu à l’agenzii di u guvernu, ma in l’ultimi anni avemu vistu scanners di impronte digitali spuntà nantu à i stick USB è i telefoni per esempiu.

Asus hè una di e poche cumpagnie chì porta sta tecnulugia à un laptop, inseme cù HP chì esplora a listessa strada, è hè una bona idea.

U scanner di impronte digitali nantu à u R1E funziona esattamente cum’è duverebbe senza difetti maiò. Un prugramma preinstallatu permette di programà e vostre impronte digitali in u sistema è da quellu mumentu pudete aduprà a vostra impronta digitale per accede à Windows, applicazioni è siti web. L’unicu ciò chì duvete guardà hè cumu si scorri u dito quandu insegni u prugramma. Se scorri u dito cù una curva di qualchì tipu, duverete duplicà quella curva esatta di novu per ottene una partita in u futuru. Hè megliu piglià un pocu di tempu quandu programà u scanner per ottene e pusizioni più faciuli per scansà. Per a maiò parte di a ghjente, questu serà u pollice manca è l’indici drittu, ma pigliate un pocu di tempu è capisce ciò chì ti piace più.

A vita di a bateria

Un prublema cù l’R1F (u fratellu maiò di u R1E) era a vita di a bateria di merda. L’utilizatori s’hè lagnatu di a batteria chì era bassa in modu veloce è chì a so durabilità hè diminuita solu dopu ogni carica. Sfurtunatamente, stu prublema ùn hè statu riparatu cù u R1E cum’è una ispezione più stretta di a bateria revela chì hè u listessu mudellu (mudellu R1F).

A mo spirienza hè chì una batteria cumpletamente carica vi durà circa duie ore in media è solu 1 ora è 45 minuti dopu à e prime ricariche. Comparatu à qualsiasi altru laptop, questu hè pateticu è face ancu u più grande svantaghju di stu laptop. Certi pirsuni chì cunnoscu disegnu nantu à u so laptop per ore à a fine è avè u so cunnessu in una presa di corrente tuttu u tempu ùn hè micca bellu per a mobilità. Fortunatamente, a baia di unità scambiabili in caldo citata prima offre una soluzione perchè pò esse aduprata per almacenà una seconda batteria chì offre 1,5 ore supplementari di vita di a batteria, purtendu u totale à 3,5 ore di vita di a batteria. Chì ùn saria micca un prublema, salvu chì avete da sacrificà u vostru rewriter DVD per questu.

Finu a ora ùn aghju micca scontru una batteria chì pò rimpiazzà a cosa di merda chì Asus hà messu in quì, ma spergu di truvà in qualchì locu in un certu puntu prestu perchè u ritmu attuale di decadenza lascerà a bateria inutile in un annu o più.

L’utilizatori in i Stati Uniti apparentemente ponu cuntattà Asus nantu à a bateria è avè rimpiazzatu s’ellu vulianu veramente.

Cunclusioni

L’Asus R1E hè un tablet PC assai decentu chì hà tutti l’extras chì vi aspettate da un tablet PC. Puderà trattà quasi tutte e cose basiche chì vi lanciate cum’è Photoshop è Word senza un glitch, ma mente chì ùn hè micca equipatu per u ghjocu.

A parte di a tableta di u laptop funziona magnificu cum’è u scanner di impronte digitali.

L’unicu inconveniente veru di stu laptop hè a vita di a bateria è l’usura. Puderete esse capace di travaglià per uni pochi d’ore nantu à un laptop senza una presa elettrica vicinu, ma apparentemente 2 ore hè tuttu ciò chì uttene da a batteria originale chì hè un pocu deludente ma micca un grande disastru per a maiò parte di l’utilizatori. Sò sicuru.

Ùn hè micca menu, u R1E hè qualcosa chì possu ricumandemu personalmente per l’artisti chì cercanu qualcosa di più cà una tableta normale è accade à circà un novu laptop à u stessu tempu.

Spergu chì sta rivista hè stata d’utilità per voi, sè vo avete qualchì quistione, sentite liberu di cuntattatemi (ancu se ùn vi possu micca prumessu una risposta immediata) è pruvà à risponde à a vostra dumanda.

Video about I Have An Old Intuos 3 And Need The Driver

You can see more content about I Have An Old Intuos 3 And Need The Driver on our youtube channel: Click Here

Question about I Have An Old Intuos 3 And Need The Driver

If you have any questions about I Have An Old Intuos 3 And Need The Driver, please let us know, all your questions or suggestions will help us improve in the following articles!

The article I Have An Old Intuos 3 And Need The Driver was compiled by me and my team from many sources. If you find the article I Have An Old Intuos 3 And Need The Driver helpful to you, please support the team Like or Share!

Rate Articles I Have An Old Intuos 3 And Need The Driver

Rate: 4-5 stars
Ratings: 3340
Views: 73444801

Search keywords I Have An Old Intuos 3 And Need The Driver

I Have An Old Intuos 3 And Need The Driver
way I Have An Old Intuos 3 And Need The Driver
tutorial I Have An Old Intuos 3 And Need The Driver
I Have An Old Intuos 3 And Need The Driver free
#Asus #R1E #Tablet #Review

Source: https://ezinearticles.com/?Asus-R1E-Tablet-PC-Review&id=1164755

Related Posts

default-image-feature

Single Or Double Wide Trailers For Sale Old And New Staging Your Home to Sell – The Benefits of Home Staging

You are searching about Single Or Double Wide Trailers For Sale Old And New, today we will share with you article about Single Or Double Wide Trailers…

default-image-feature

How Long Should You Breastfeed A 3 Week Old Baby Why You Shouldn’t Buy Into Old Age Stereotypes

You are searching about How Long Should You Breastfeed A 3 Week Old Baby, today we will share with you article about How Long Should You Breastfeed…

default-image-feature

I Have A Sore Throat Overnight 3 Week Old Baby Curing Your Lingering Cough – What to Do, What Not to Do

You are searching about I Have A Sore Throat Overnight 3 Week Old Baby, today we will share with you article about I Have A Sore Throat…

default-image-feature

Singapore Passport Use Old Passport While Waiting For New One An Exotic Honeymoon That Never Ends

You are searching about Singapore Passport Use Old Passport While Waiting For New One, today we will share with you article about Singapore Passport Use Old Passport…

default-image-feature

How Long Should Puking Last In A 3 Year Old Differences Between Bulimia and Anorexia

You are searching about How Long Should Puking Last In A 3 Year Old, today we will share with you article about How Long Should Puking Last…

default-image-feature

I Have A Cold And A 3 Week Old Baby Causes Of Tummy Aches In Babies

You are searching about I Have A Cold And A 3 Week Old Baby, today we will share with you article about I Have A Cold And…